تشكيل صندوق خرد روستايي در روستاهاي استان

 

 

مدير كل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري مازندران و دبير كارگروه پيشخوان دولت استان از تشكيل صندوق خرد روستايي در روستاهاي استان مازندران در آينده بسيار نزديك خبرداد. ابوذر قرباني در جلسه هم انديشي كارگروه پيشخوان دولت استان با دستگاه هاي اجرايي و دفاتر پيشخوان دولت شهرستان نكا اعلام كرد: صندوق خرد روستايي در برخي از روستاهاي استان تشكيل گرديد و بزودي در كليه روستاهاي حائز شرايط راه اندازي مي گردد.

وي از تشكيل كارگروه توسعه دولت الكترونيك در اكثر شهرستان ها به رياست فرمانداران خبرداد و افزود: اين كارگروه با هدف ارائه ي خدمات بصورت الكترونيكي به مردم در استان و شهرستان ها تشكيل گرديد. هم چنين دستگاههاي اجرايي استان مكلف به راه اندازي اين كارگروه به صورت استاني مي باشند.

قرباني، افزود: همه دستگاه ها موظفند خدمات قابل واگذاري را به دفاتر پيشخوان دولت واگذار نمايند و واگذاري خدمات به دفاتر پيشخوان خدمات دولت در ارزيابي دستگاه ها بسيار موثر خواهد بود.

مدير كل دفتر فناوري اطلاعات، ارتباطات و امنيت استانداري، تصريح كرد: امروز نزديك به 180 خدمت از بيش از 20 دستگاه اجرايي، شركت و موسسه در دفاتر پيشخوان دولت  ارائه مي گردد.

اشتراک این خبر در :