خبرگزاری فارس: اسیدپاشی پدیده شوم منافقان در بعد از انقلاب

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اسیدپاشی پدیده شوم منافقان در بعد از انقلاب بود و مسببان این امر تلاش دارند که ایران را ناامن جلوه دهند.

به گزارش کیاپرس به نقل از  فارس ، آیت‌الله نورالله طبرسی صبح امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر در جمع مسئولان اجرایی این ستاد اظهار داشت: دست‌اندرکاران امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای امر خدایی در سطح ادارات استان هستند.

وی بیان داشت: شخصیت حقوقی مسئولان امر به معروف و نهی از منکر بسیار سنگین است، امر به معروف و نهی از منکر دو خصلت خدایی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ماه محرم ماه معروف و منکر است، گفت: امر به معروف و نهی از منکر مورد توجه خداوند است.

این مسئول با اعلام اینکه امام حسین(ع) یکی از برجسته‌ترین افراد در حوزه امر به معروف ونهی از منکر بود، خاطرنشان کرد: کوچک‌ترین نقطه ضعفی در شخصیت حقیقی و حقوقی این امام معصوم وجود نداشت.

وی اضافه کرد: این امام معصوم برای احیای مکتب پیامبر قیام کرد و در برابر فردی قرار گرفت که زندگی‌اش سراسر منکر بود.

طبرسی با بیان اینکه تفکرات جهالت در زمان یزید دوباره در حال اوج گیری بود، بیان کرد: قیام امام حسین(ع) در راستای احیای مکتب پیامبر بود و یزید و اطرافیانش نمی‌توانستند امر به معروف و نهی از منکر را از امام حسین(ع) بپذیرند.

این مسئول خواستار احیای درست امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و گفت: امر به معروف و نهی از منکر متد و روش خاصی دارد، کسانی که اقدام به امر به معروف و نهی از منکر می‌کنند باید نسبت به خودشان به عنوان الگو در این فریضه باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان داشت: اگر اصحاب امر به معروف کار خلاف انجام دهند، مردم نسبت به مسئولان بی‌اعتماد می‌شوند.

وی ادامه داد: برای احیای امر به معروف بسیاری از علمای دینی با عمل خویش به احیای این فریضه الهی پرداختند و نمونه بارز احیا کننده امر به معروف و نهی از منکر در استان آیت‌الله کوهستانی بود که معنویات این عالم بزرگ با وجود گذشت چندین سال هنوز پا برجا است.

طبرسی با اشاره به ماندگاری فرهنگ اسلام از یک‌هزار و 400 سال پیش تاکنون، گفت: تلاش‌‌های زیادی برای جلوگیری از اشاعه فرهنگ امام حسین(ع) انجام شد ولی این فرهنگ روز به روز تقویت شد و در حال گسترش است.

وی خاطرنشان کرد: امر به معروف باید در عمل اجرا شود، مسئولان امر به معروف در ادارات به عنوان نشانه هستند و باید در ادارات معروف را به صورت عملیاتی اجرا کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: امر به معروف یک مسئله اجتماعی است، برای حفظ محیط باید با برخی از منکرات موجود در جامعه به صورت جامع مبارزه کرد.

این مسئول اضافه کرد: امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بسیار پررنگ نیست، ولی باید زمینه ایجاد شود که این امر در جامعه فراگیر شود.

طبرسی با اشاره به اقدامات شومی که در اصفهان انجام شد، گفت: اسیدپاشی پدیده شوم منافقان در بعد از انقلاب بود.

این مسئول با اشاره به مانور گسترده رسانه‌های ضد نظام در قضیه اسیدپاشی اصفهان، بیان داشت: دشمن تلاش دارد که کشور را ناامن نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان یادآور شد: مسئولان نظام بر شناسایی و مجازات مسببان اسیدپاشی تاکید دارند.

اشتراک این خبر در :