خبرگزاری فارس: اجرای اقدامات ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی پلیس در شب‌های محرم

فرمانده انتظامی مازندران از اجرای اقدامات ویژه امنیتی، انتظامی و ترافیکی طی شب‌های محرم در تمامی شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: در ایام محرم برای برگزاری مراسم باشکوه و پرشور عزاداری سید و سالار شهیدان تمام تلاش‌های مجموعه پلیس این است که ضمن استقرار پلیس از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم.

سردار مسعود جعفری نسب با اشاره به انجام برنامه‌ریز‌ی‌های لازم برای به‌کارگیری 320 پلیس همیار افتخاری، گفت: این افراد برای برقراری بهتر نظم هیئت‌های عزاداری و انجام اقدامات ترافیکی، امنیتی و انتظامی استفاده می‏‌شود.

جعفری‌نسب یادآور شد: همچنین قرار است ایستگاه‌های صلواتی در سال‌جاری پس از اخذ مجوز و هماهنگی با پلیس انتظامی راهور استقرار یابند.

وی تصریح کرد: با همکاری خواهران مقرر شده تا با مسائل اخلاقی از جمله مسائلی از قبیل آرایش‌های عاشورایی برخورد جدی شود تا آسیبی به هیئت‌های عزاداری وارد نشود.

جعفری‌نسب با اعلام اینکه از شب‌های اول تا ششم محرم اغلب فعالیت‌های پلیس در ارتباط با هیئت‌های عزاداری است، اظهار داشت: از روز ششم محرم پلیش در نقاط مختلف استان به‌صورت گسترده جهت برقراری نظم و امنیت حضور فعال خواهد ‌داشت.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی‌های لازم انجام شده تا شب‌های محرم در اماکنی از جمله مصلاها که شاهد جمعیت سنگینی هستیم نظم و امنیت برقرار شود، خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان‌های مازندران پوشش امنیتی، انتظامی و ترافیکی داریم.

اشتراک این خبر در :