مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: بصیرت عاشورایی نیاز دیروز، امروز و فردای ما است.
حجت الاسلام ستار علیزاده در گردهمایی روحانیون شهرستان محمودآباد که درحوزه علمیه این شهر برگزار شد، یکی از سیاست های نماینده ولی فقیه وسازمان اوقاف و امور خیریه را احیای موقوفات و حفظ آنها اعلام کرد.
وی با قدردانی از تلاش های رئیس اوقاف محمودآباد اظهارداشت: یکی از شهرهایی که خوب در این زمینه ورود پیدا کرد محمودآباد بود که جدیدا سند 270 هکتاری اخذ کرد که یکی از کارهای بسیار خوب این افراد در این شهر بوده و بازتاب خوبی در کشور و استان داشت.

علیزاده به وقف های جدید محمودآباد اشاره کرد و افزود: تا امروز محمودآباد 6 وقف جدید در حوزه های مختلف فرهنگی بویژه برای بقاع متبرکه، ساخت مساجد، فاطمیه و بقیه نیت های واقفین داشت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با اشاره به ماه محرم اظهار داشت: شهرستان محمودآباد یکی از شهرهای مازندران است که برنامه های هماهنگ با بقیه شهرها که از استان می گیرند انجام می پذیرد و مهمترین آنها در ایام محرم بصیرت عاشورایی است که در بقاع متبرکه با حضور روحانیون برگزار می شود،هم بعنوان مبلغ و هم بعنوان خیمه های معرفت در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی صورت می گیرد.

علیزاده با بیان اینکه بصیرت عاشورایی نیاز دیروز، امروز و فردای ما است، گفت: حوزه های علمیه و ترویج دین مدیون وقف هستد و علما در ترویج فرهنگ وقف بیشتر تلاش و همت کنند.

اشتراک این خبر در :