خبرگزاری فارس: پخش برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ماه محرم در مازندران

برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی ویژه ماه محرم امسال در شبکه تبرستان مازندران به روی آنتن می‌رود.

به گزارش کیاپرس به نقل از شبکه تبرستان، «در چند قدمی خورشید» برنامه‌ای است که به تهیه‌کنندگی مهدی وحیدی هر شب از ساعت 21:30 به مدت 90 دقیقه به صورت زنده از سیمای تبرستان پخش می‌شود.

مستندهای عاشورایی، آداب و سنن، نغمه‌های عاشورایی، گزارش آیین و تعزیه و بررسی آن با حضور کارشناسان از جمله بخش‌های این برنامه است.

پخش «سخنرانی مذهبی» هر روز ساعت 7:30 دقیقه و سریال «یلدا» ویژه محرم هر شب ساعت 23:30 دقیقه که تکرار آن روز بعد ساعت 9:15 دقیقه پخش می‌شود از دیگر برنامه‌ها است.

مستند «بهشت در سپیده دم» با توجه به روز شمار محرم هر روز ساعت 10:20 به مدت 30 دقیقه به روی آنتن می‌رود.

فیلم‌های سینمایی ویژه محرم با عناوین مهمان‌کشی، فرستاده، سایه و خورشید، مقصد، سجده عشق، سهم گمشده، کودکان آب، راه عاشقی، دروازه ساعات، تکیه بر خورشید، شب دهم و روز عزیز هر روز ساعت 15 به روی آنتن رفته و تکرار آن روز بعد ساعت 20 دقیقه بامداد پخش می‌شود.

پخش «مستندهای بومی» هر شب ساعت 20:30 به مدت 30 دقیقه در برنامه این شبکه استانی جای دارد.

صدای مازندران هم با پخش برنامه‌های تولیدی و تامینی در این ایام شور حسینی نمایش رادیویی «مسافران مهتاب» به نویسندگی و تهیه‌کنندگی مینا اسداللهی را هر روز ساعت 15 به مدت 30 دقیقه پخش می‌کند که تکرار آن ساعت 23 همان روز به روی آنتن می‌رود.

ویژه برنامه «آب و آیینه» به تهیه‌کنندگی فرهاد قلی‌نژاد و محمد برجسته با بخش‌های مختلف از جمله پخش مداحی‌ها و بررسی آداب و رسوم با حضور کارشناسان و پخش نمایش هر شب از ساعت 17:30 به مدت 90 دقیقه پخش می‌شود.

ویژه برنامه‌های «صبح امید» جمعه‌ها ساعت 9 تا 11، «میزگرد هفته» دوشنبه‌ها ساعت 12:30 تا 13:30، «عشق حسینی» هر شب از ساعت 20 به مدت 30 دقیقه، ویژه برنامه «شاخه طوبی» هر شب از ساعت 23:30 به مدت 30 دقیقه، «ماه غریبان» از ساعت سه تا 3:30 بامداد، «سخنرانی» ویژه محرم هر بامداد از ساعت 4 تا 4:30 و پخش مداحی‌های ویژه محرم در میان برنامه‌ها از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای شبکه تبرستان است.

اشتراک این خبر در :