مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران گفت: با توجه به فرا رسیدن هفته پدافند غیرعامل، مانور نشت گاز کلر در تصفیه خانه فاضلاب جویبار با حضور نیروهای امدادی هلال احمر و آتش نشانی در ششم آبان ماه اجرا می شود.

ذبیح الله ذاکری با بیان اینکه پدافند غیر عامل، مجموعه اقداماتی است که مستلزم بکارگیری مستقیم جنگ افزار و تسلیحات نیست، افزود: با اجرای پدافند غیرعامل می توان از وارد شدن خسارات و صدمات به مراکز ثقل نظامی و غیر نظامی و تلفات انسانی جلوگیری نمود و یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

وی، تصریح کرد: در پدافند غیرعامل تمامی نهادها، نیروها، سازمان ها، صنایع و حتی مردم عادی می توانند نقش موثری ایفا نمایند.

مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران با بیان اینکه این شرکت همانند سایر دستگاه های اجرایی استان در راستای گسترش و آموزش پدافند غیرعامل به کارکنان خود اقدام به برگزاری دوره های آموزشی و مانورهای فرضی نموده است، گفت: در هفته پدافند غیرعامل، مانور نشت گاز کلر در شهرستان جویبار برگزار می شود.

وی، ادامه داد: برپایی نمایشگاه و همایش یکروزه استانی تجلیل از فعالان عرصه پدافند  از دیگر برنامه های این شرکت در هفته پدافند غیرعامل است.

گفتنی است شعار امسال هفته پدافند غیرعامل ( 3 تا 9 آبان ماه)، ‘پدافند غیرعامل، مصونیت بخشی با عزم ملی و مدیریت جهادی ‘ است.

اشتراک این خبر در :