همه بايد براي نشر فرهنگ حماسي دفاع مقدس تلاش جهادي كنند

استاندار مازندران در جلسه هیات امناء مرکز فرهنگی باغ موزه دفاع مقدس، این پروژه را حیثیت عمومی و فرهنگی استان برشمرد و بیان داشت: مازندران با تقدیم بیش از 10 هزار شهید و حضور سرداران بزرگ، سهم بالایی را در شکل گیری حماسه سترگ دفاع مقدس داشته است و باید به گونه یی در احداث این پروژه ماندگار عمل کنیم تا شرمنده شهدا نشویم.

ربیع فلاح جلودار،  با اشاره به اين كه بر سفره ي 10 هزار و 400 شهيد سرافراز مازندران نشسته ايم و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت وظيفه همگان است، افزود: پارک موزه دفاع مقدس باید به گونه یی احداث شود تا بتواند نقش راستین اطلاع رسانی و انتقال میراث ارزشمند آن دوران با شکوه را به نسل های آینده ایفا نماید.

وی،  با اشاره به طولانی شدن زمان احداث این پروژه، مسوولیت دستگاه های اجرایی مسوول در این خصوص بسیار سنگین ارزیابی نمود و یاد آور شد: همه بايد براي نشر فرهنگ حماسي دفاع مقدس تلاش جهادي كنند و از حيثيت معنوي و حماسي مردم مازندران دفاع شود .

مقام عالی دولت در استان، با بيان اين كه معارف عميق و حماسي دفاع مقدس بايد تبيين شود، افزود: باید برای این پروژه برنامه زمان بندی تعیین شود، خروجی کار و برآیند فعالیت ها ارزیابی گردد و از ظرفیت های اجتماعی از جمله خیرین بهره گیری شایسته شود.

فلاح، با بیان این که استانداری با تمام توان در خدمت این پروژه است، خاطر نشان ساخت: تاسیس پارک از نظر محتوایی با چالش روبرو نیست و باید در جهت تسریع انجام و اتمام کارهای عمرانی تلاش بیشتری صورت گیرد.

در این جلسه محورهای مختلف در خصوص ادامه احداث پارک موزه دفاع مقدس مورد بحث و بررسی قرار گرفت و استاندار در جهت پیگیری امور تاکیداتی نمود و دستوراتی صادر کرد.

اشتراک این خبر در :