عصر امروز با حضور گروه ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارتخانه از سامانه رسیدگی به شکایات سایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران رو نمایی شد. بانک‌های مازندران برای ایجاد اشتغال همکاری کنند
کیاپرس  علی بابایی کارنامی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران عصر امروز در نشست هماهنگی ارزیابی عملکرد این اداره کل که با حضور بازرسان ارزیابی عملکرد وزارت متبوع برگزار گردید ضمن اعلام خبر آغاز فعالیت بخش رسیدگی به شکایات و پرسش و پاسخ سایت این اداره کل اظهار داشت: این سامانه با هدف ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد فعال گردیده و سعی داریم با این کار بخشی از مشکلات مردم شریف استان را رفع نماییم.
وی افزود: مردم عزیز می توانند با مشاهده هر گونه نقصی در عملکرد این اداره کل و ادارات تابعه و همچنین جهت اطلاع از موضوعات دارای ابهام به این سامانه مراجعه و شکایات و یا پرسش های خود را ثبت نمایند.
بابایی کارنامی خاطر نشان کرد: هم استانی های عزیز با مراجعه به سایت این اداره کل به آدرس mazandaran.mcls.gov.ir و کلیک بر روی بخش رسیدگی به شکایات و پرسش و پاسخ به صورت تمام الکترونیکی مسائل خود را ثبت نمایند و از طریق بخش پیگیری جواب خود را دریافت نمایند.

اشتراک این خبر در :