فرایند ادغام 23 تعاونی اعتباری در استان مازندران توسط موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) با کمترین تنش اجتماعی انجام شد. بانک‌های مازندران برای ایجاد اشتغال همکاری کنند
این موضوع را علی بابایی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران در نامه ای به معاون وزیر تعاون اعلام کرد. وی در مکاتبه با سید حمید کلانتری با اشاره به انحلال 22 فقره تعاونی اعتبار و تغییر فعالیت یک از تعاونی ها، این موضوع را در راستای تفاهم نامه وزارت مطبوعش با بانک مرکزی اعلام کرد.
بابایی افزود:در راستای ساماندهی تعاونی های اعتبار آزاد غیر مجاز و ادغام آنها در موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) فرایند ادغام این تعاونی ها بدون کمترین تنش اجتماعی و به شکلی مطلوب صورت گرفت. .
بابایی با اشاره به اقدام ارزشمند سرپرستی موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) ، روند اجرای این کار را مثبت ارزیابی کرد. وی افزود: این ادغام از مرحله تعیین میزان دارایی و بدهی توسط یکی از موسسه های حسابرسی و معتمد بورس و کارشناس رسمی دادگستری تا تعیین ارزش سهام سهامداران و پرداخت سهام آنان به ارزش روز، توسط موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) صورت پذیرفت.
مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مازندران افزود: این موسسه همچنین ضمن اخذ مفاصا حساب ، تشکیل هیئت تصفیه و خاتمه عملیات تصفیه بعد از دو سال فعالیت مستمر و ثبت آگهی انحلال هیئت تصفیه در اداره ثبت و اسناد واملاک و معرفی آن به اداره تعاون ،کار و رفاه اجتماعی شهرستان مربوطه ، نسبت به فرایند قانونی ادغام تعاونی های اعتبار، اقدام نمود.
وی عملکرد موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) را در این پروسه مطلوب ارزیابی کرده و آن را شایسته تقدیر دانست.
معاون امور تعاون وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نیز در پاسخ به نامه علی بابایی مراتب رضایت خود را از این اقدام ، اعلام کرد. کلانتری همچنین در لوح تقدیری از موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) در امر ساماندهی تعاونی های اعتبار آزاد تشکرکرد

اشتراک این خبر در :