با روی کار آمدن دولت یازدهم و آغاز فعالیت ربیع فلاح جلودار در مازندران ، تغییر ، جابجایی و انتصاب فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت یکی از حساس ترین تصمیم گیری ها برای مدیران ارشد استان به شمار می رود .

هر چند انتقاداتی به برخی از انتصابات در سازمان ها ، ادارات کل و موسسات دولتی وارد است اما صاحب نظران معتقدند در انتصاب فرمانداران عقلانیت و انصاف از سوی استاندار مازندران رعایت شده است تا جایی که هنوز برخی از فرمانداران سابق در حال ادامه فعالیت خویش هستند و مجموعه مدیریت ارشد استان به جمع بندی نهایی برای تغییر آنان نرسیده اند .

البته در برخی موارد نیز فرماندارانی منصوب شده اند که از توانمندی مدیریتی لازم برای اداره یک شهرستان برخوردار نیستند و ابن موضوع مورد انتقاد نخبگان و رسانه ها نیز واقع شده است .

فرماندار یکی از شهرهای بندری و ساحلی استان که معاونت فرمانداری دولت احمدی نژاد در همین شهرستان را نیز بر عهده داشته یکی از فرمانداران منصوب شده توسط استاندار مازندران است که انتقادات جدی بر عملکرد وی وارد است .

این معاون سابق احمدی نژادی فرماندار و فرماندار دولت تدبیر و امید !!! نتوانست تا کنون رضایت شهروندان را فراهم آورد و محرومیت از چهره شهری که در دفاع مقدس پیشتاز بود نمایان است .

تداوم ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین هایی که پروسه تغییر کاربری آنان صورت نگرفته و صراحتا از سوی معاونت عمرانی استاندار دستور توقف آن صادر شده است برگی دیگر و تنها یکی از موارد ناکارامدی این فرماندار به شمار می رود. ( بزودی گزارش مبسوطی از ضعف مدیریتی این فرماندار منتشر می شود )

هر چند این موارد و مواردی مشابه که به توسعه و پیشرفت این شهرستان لطمه می زند از مجاری مختلف به استاندار و مازندران و دیگر معاونینش منتقل شده است اما معلوم نیست چرا همچنان این شهرستان باید از مدیر ارشد ضعیف رنج ببرد و شاهد سکوت استاندار مازندران باشد .

به نظر می رسد اکنون پس از یکسال ، استاندار مازندران باید به ارزیابی فرماندارن و مدیران منصوب خویش بپردازد و بدون تعارف آندسته از فرماندارانی که نتوانستند با قطار دولت تدبیر و امید همراه باشند را کنار بگذارد . شمال نیوز

اشتراک این خبر در :