فرمانده نیروی انتظامی از کشف سرنخ های جدید در ماجرای اسیدپاشی زنجره ای در استان اصفهان خبر داد و گفت: بر اساس اظهارات قربانیان در چند روز اخیر به نظر می‌رسد ضارب یک نفر بوده که پیگیری نیروی انتظامی برای شناسایی ضارب ادامه دارد.

به گزارش مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم در حاشیه سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران افزود: تاکنون انگیزه عامل اسید پاشی مشخص نشده است، ولی بعضا رسانه‌های خارجی و مغرضین سعی دارند این موضوع را به حجاب و عفاف ربط دهند، که این واقعیت ندارد. خانواده قربانیان از خانواده‌های مومن و مقیدی هستند.

وی ادامه داد: چه بسا دستانی بخواهند به این موضوع دامن زده و این حادثه را به موضوع حجاب و عفاف و فساد و فحشا ربط دهند، اما نیروی انتظامی در پیگیری این موضوع مصمم است و دستگاه قضایی شدیدترین برخوردها را می‌کند.

منتظر اخبار جدید در مورد اسید پاشی اصفهان باشید

معاون پلیس آگاهی ناجا: طی ۲۴ ساعت آتی اخبار جدیدی از پرونده اسیدپاشی منتشر می‌شود.

در همین زمینه سرهنگ هادی مصطفایی که در اصفهان به سر می‌برد افزود: نتیجه این پرونده در کمیسیون‌های مربوطه در حال بررسی و در صورت رسیدن به نتیجه نهایی اخبار جدیدی از این موضوع منتشر می شود.

وی تاکید کرد: پلیس و سایر دستگاه‌‌های دخیل در رفع نگرانی مردم تمام تلاش خود را بکار گرفته‌اند و در این زمینه به عنوان مشاور در کنار سایر مسئولان مربوطه حضور داریم.

اشتراک این خبر در :