ساری آمادگی اجرای دولت الکترونیک را دارد

فرماندار ساری در کارگروه دولت الکترونیک  با بیان اینکه مراجعه کنندگان به دستگاه‌های دولتی نباید در فرایند دست و پاگیر اداری معطل شوند، یادآور شد: با توجه به فعالیت مازندران در ابعاد مختلف صنعتی، گردشگری و کشاورزی، اجرای دولت الکترونیک در جذب سرمایه‌گذار موثر است.

جواد واحدی،  با اشاره به اینکه دولت در نظر دارد برای تسهیل در ارائه خدمت به مردم یکسری از خدمات را به صورت الکترونیکی انجام دهد، افزود: شهرستان ساری آمادگی لازم را در اجرای دولت الکترونیکی دارد.

واحدی تصریح کرد: در اجرایی شدن دولت الکترونیک بحث پنجره واحد مطرح است تا سرمایه‌گذاران بدون توقف در بروکراسی اداری به کار خود سرعت دهند.

وی خاط‌رنشان کرد: ارائه خدمات با کیفیت از اهداف دولت است که با اجرایی شدن دولت الکترونیک محقق می‌شود.

واحدی ایجاد دبیرخانه دولت الکترونیک در فرمانداری ساری را به منظور پیگیری‌های لازم مورد تاکید قرار داد.

شهردار ساری نیز با اشاره به اینکه شهرداری ساری با توجه به توانمندی‌های موجود در اجرایی شدن دولت الکترونیک در مرکز مازندران آمادگی دارد، گفت: توانمندی سازمان فناوری اطلاعات شهرداری ساری برای ایجاد دولت الکترونیک موثر است.

مهدی عبوری افزود: با ایجاد دولت الکترونیک در شهرستان ساری بسیاری از سردرگمی‌های مراجعان در ادارات تسهیل می‌شود.

رئیس اتاق اصناف شهرستان ساری نیز با بیان اینکه در گذشته گام‌هایی در اجرای دولت الکترونیک در کشور برداشته شد، گفت: برخی از خدمات بانکی و فعالیت پلیس به اضافه 10 بسیار مناسب بود.

عباس رمدانی با اشاره به اینکه مازندران بیشترین نفوذ اینترنتی را در کشور دارد، افزود: کشور و مازندران هم در استفاده از نرم افزار وایبر نفوذ بالایی دارد که می‌تواند در ارائه خدمات دولتی موثر باشد.

وی ادامه داد: اتاق اصناف شهرستان ساری 70 اتحادیه را زیرپوشش خود دارد که در حال حاضر برای انجام مکاتبات اداری از حالت سنتی خارج شده و به صورت ایمیل انجام می‌شود.

رمدانی خاطرنشان کرد: بحث اتوماسیون اداری در دستور کار اتاق اصناف شهرستان ساری قرار دارد.

در این جلسه سید محمد رضا احمدی به عنوان دبیر کارگروه دولت الکترونیک منصوب شد.

اشتراک این خبر در :