سفر مسوولين موسسه تنظيم و نشر آثار امام (ره) به مازندران

مديركل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران گفت: معاون فرهنگي، هنري و ارتباطات موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام خميني (ره) به همراه تعدادي از مديران ستادي اين مجموعه، فردا به مازندران سفر مي كنند.
مريم جمشيدي با اشاره به سفر ماه گذشته خود به اين موسسه و رايزني هاي سازنده با مسوولين آن، بيان داشت: در آن سفر، از حجت الاسلام دكتر كمساري، معاون فرهنگي، هنري و ارتباطات موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام خميني (ره) و همكاران وي براي سفر به مازندران دعوت نمودم كه خوشبختانه با موافقت و استقبال مواجه شد.
وي افزود: مسوولين موسسه تنظيم و نشر آثار امام در سفر دو روزه خود به استان، در روزهاي چهارشنبه و پنج شنبه هفته جاري برنامه هاي مختلفي خواهند داشت.
جمشيدي يكي از مهم ترين محورهاي سفر اين گروه به استان را رايزني براي احداث مجتمع فرهنگي حضرت امام (ره) در مازندران دانست و تصريح كرد: در اين رابطه جلسه اي با حضور مسوولين موسسه، معاون سياسي امنيتي استاندار، فرماندار و شهردار ساري و جمعي ديگر از مسوولان استان برگزار خواهد شد.
مديركل امور بانوان و خانواده استان ادامه داد: ديدار با نماينده ولي فقيه در استان و استاندار مازندران، بازديد از نمايشگاه « در كوچه هاي بچه هاي دهه 60 » و بازديد از يك طرح موفق كارآفريني از جمله ديگر برنامه هاي مسوولين موسسه تنظيم و نشر آثار امام (ره) در سفر به مازندران خواهد بود.

اشتراک این خبر در :