مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از وجود 585 پرونده دعاوی موقوفات در محاکم قضایی خبر داد و گفت: 184 پرونده در 6 ماه نخست امسال در محاکم قضایی تعیین و تکلیف شد.

حجت‌الاسلام ستار علیزاده  در ششمین جلسه شورای اداری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران که در محل این اداره کل برگزار شد، با بیان اینکه امروز به برکت نظام و انقلاب دستگاه قضا امید مردم است، بیان داشت: با فعالیت‌های گسترده ما مدیریت جهادی را در دستگاه قضا شاهد هستیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران از وجود 585 پرونده دعاوی موقوفات در محاکم قضایی خبر داد و گفت: 184 پرونده در 6 ماه نخست امسال در محاکم قضایی تعیین و تکلیف شد.

علیزاده با بیان اینکه مسیر ولایت فقیه همان را غدیر است، افزود: پیام غدیر تبیین و ترویج ولایت فقیه و دفاع قولی و عملی از ولایت است.

وی با تأکید بر اینکه دفاع از ولایت فقیه در تمایم منابر و سخنرانی‌ها باید ظهور و بروز داشته باشد، عنوان داشت: ولایت فقیه بزرگترین نعمت الهی است که در بین ما قرار دارد و ما برای سعادت دنیا و آخرت باید به دستورات ولی زمان خود لبیک بگوییم.

این مسئول، خدمت به امامزادگان و موقوفات را فرصتی بزرگ برای اعتبار بخشیدن انسان نزد خداوند دانست و گفت: آهنگ فعالیت اوقاف جهادی و فرهنگی است و هر روز در راستای منویات مقام معظم رهبری در این نهاد مذهبی و فرهنگی گام بر می‌داریم.

علیزاده با اشاره به اینکه اقتصاد، فرهنگ و فناوری را که مقام معظم رهبری فرمودند را در مجموعه اوقاف اجرایی می‌کنیم، اظهار داشت: قرارگاه سید و شهدا مورد تاکید و تایید رئیس سازمان اوقاف است که در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران استقرار پیدا می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از عاشورا به عنوان یک جریان فرهنگی نام برد و بیان داشت: ناکام‌ترین افراد در تاریخ کسانی بودند که در مقابل اسلام و دین ایستادگی کردند.

اشتراک این خبر در :