نخستين جشنواره ملي مازندران پژوهي برگزار مي شود
 مدير کل دفتر آموزش و پژوهش استانداري مازندران از برگزاري نخستين جشنواره ملي مازندران پژوهي به مناسبت روز ملي مازندران خبر داد.

لطف الله آجداني  تصريح کرد : در راستاي سياست  فرهنگي و پژوهشي دولت تدبير اميد ، توجه هر چه بيشتر به حوزه هاي علمي، فرهنگي و پژوهشي به ويژه پژوهش و تحقيقات مازندران شناسي با هدف اعتلاي فرهنگ بومي مازندران از اولويت هاي پژوهشي اداره آموزش و پژوهش استانداري مازندران است.

مدير کل آموزش وپژوهش با اشاره به ضرورت تجليل از پژوهشگران مازندران شناسي تاکيد کرد که براي اولين بار در مازندران، جشنواره ملي مازندران پژوهي به مناسبت روز ملي مازندران از سوي دفتر آموزش و پژوهش استانداري مازندران و با هدف تجليل از پژوهشگران برجسته مازندران شناسي در حوزه هاي تاريخ ، فرهنگ، ادبيات، هنر و موسيقي مازندران با حضور مسئولين کشوري و استاني و شخصيت هاي دانشگاهي، علمي، فرهنگي مازندران با حضور مسئولين کشوري و استاني و موسسات و مراکز فرهنگي و پژوهشي بخش خصوصي و شخصيت ها و فعالان علمي، فرهنگي، هنري  و پژوهشي برگزار خواهد شد.
آجداني همچنين افزود: در اين جشنواره از 7 چهره فرهنگي، هنري و پژوهشي مازندران شناس براي يک عمر فعاليت و خدمات ارزنده آنان در راستاي اعتلاي فرهنگ بومي مازندران به عنوان مفاخر و چهره هاي ماندگار سال مازندران تجليل و تقدير خواهد شد.
اين جشنواره، پنج شنبه اول آبان از ساعت 15 الي 18 عصر در سالن همايش ساختمان معاونت برنامه ريزي استانداري و با سخنراني دکتر افتخاري رئيس مرکز مطالعات راهبردي و آموزش وزارت کشور و دکتر ربيع فلاح استاندار مازندران و با حضور جمعي از شخصيت هاي فرهنگي، علمي، دانشگاهي، پژوهشي و هنري استان و کشور و اصحاب مطبوعات و رسانه ها و با برنامه هاي متنوع برگزار خواهد شد.

اشتراک این خبر در :