محمد ناظمی اردکانی پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال مازندران در سالن اداره کل استاندارد استان، با اشاره به اینکه مدیرکل سابق ثبت احوال مازندران دارای خدمات مناسب 12 سالی در اداره کل مازندران بوده است، اظهار کرد: خدمات شایسته این مدیر موفق باید ارج نهاده شود.

وی افزود: با حکم بنده آقای ملکی به سمت مشاور فرهنگی سازمان ثبت احوال منصوب شده و کمک کار مدیران کل ثبت احوال استان ها می شود.

معاون وزیر کشور با اشاره به اینکه از خدمات ارزنده مدیران موفق در سازمان ثبت احوال ارج گذاری می شود، تصریح کرد: خدمات مدیرکل سابق ثبت احوال مازندران در سازمان ثبت احوال گسترده می شود.ناظمی اردکانی

ناظمی اردکانی با تبریک به انتصاب مدیرکل جدید ثبت احوال مازندران، افزود: مدیر جدید باید فعالیت های توسعه ای ثبت احوال را پیگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه سازمان ثبت احوال سه ماموریت ثبت وقایع حیاتی، ثبت تعیین کد پستی و صدور اسناد هویتی برای ایرانیان و نشر آمار و اطلاعات جمعیتی را به عهده دارد، گفت: برای تحقق این مهم راهبردهایی را در دستور کار قرار دادیم.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی در سازمان ثبت احوال رونق می گیرد، افزود: خدمات ثبت احوال به مردم تسهیل شده و به موقع در اختیار آنان قرار می گیرد.

ناظمی اردکانی با اعلام اینکه بیشترین سادات کشور مربوط به مازندران است، گفت: این استان دارای 600 هزار سادات در کشور است.

وی با بیان اینکه امروز بالغ بر32 میلیون نفر از جمعیت ایران زیر 24 سال و 12 میلیون نفر بین 24 تا 30 سال داریم، افزود: جمعیت ایران جوان است ولی تا 25 سال آینده به سمت پیری سوق می یابد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به اینکه نرخ ولادت، ازدواج، طلاق، باروی و فوت در استان مطلوب نیست، تصریح کرد: باید شاخص های جمعیتی مازندران قابل قبول و بالاتر از نرم کشوری باشد.

در این مراسم با قدردانی از خدمات 12 ساله فرج الله ملکی و انتصاب وی به سمت مشاور فرهنگی سازمان ثبت احوال، علی رجبی به سمت مدیرکل جدید ثبت احوال مازندران منصوب شد.

اشتراک این خبر در :