صبح امروز با حضور رییس سازمان ثبت احوال کشور ، علی رجبی به عنوان مدیر کل جدید ثبت احوال مازندران تودیع  واز خدمات 12 ساله فرج اله ملکی مدیر کل سابق ثبت احوال مازندران که اکنون بعنوان مشاورفرهنگی سازمان ثبت احوال کشور معرفی شدند، تقدیر شد.
رییس سازمان ثبت احوال کشو، با بیان اینکه براساس اعلام و اسناد موجود در ثبت احوال مازندران دارای 600 هزار نفر سادات است که بیشترین آمار سادات کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: و مجمع سادات در حال پیگیری است تا آمار و اطلاعات مربوط به سادات مازندران و کشور جمع آوری و مدون شود.

محمد ناظمی اردکانی با بیان اینکه سازمان ثبت احوال کشور سه مأموریت مهم بر عهده دارد ادامه داد: ثبت وقایع حیاتی چهارگانه و ثبت تغییر کد پستی، صدور اسناد هویتی برای ایرانیان و تولید، نشر و تحلیل آمار و اطلاعات جمعیتی از جمله مأموریت های اصلی این سازمان محسوب می شوند.

وی گفت: بر همین اساس 5 راهبرد هم در ثبت احوال داریم که ثبت وقایع حیاتی در مهلت قانونی، اتقان اسناد هویتی، تولید و نشر آمار و اطلاعات جمعیتی مکان محور، مسئولیت های فرهنگی (به ویژه در زمینه نام گزینی برای افراد) و تأمین رضایت افراد از طریق تسهیل و سرعت بخشی در ارائه خدمات به متقاضیان از جمله این راهبردها هستند.

‘علی رجبی’ مدیر کل جدید ثبت احوال مازندران نیز در سخنانی اظهار داشت: مدیریت امروز مدیریت تفکر و وحدت و یکپارچگی است که باید از توان مختلف در این راستا بهره مند شد.

وی گفت: سازمان ثبت احوال ، دارای کار تخصصی و حاکمیتی است و به دلیل نیازمند برنامه ریزی و کارزیربنایی است که امیدوارم با تقویت اتاق فکر و استفاده از تفکر کارشناسان و نخبگان در این راستا موفق عمل کنیم.

اشتراک این خبر در :