با ورود سامانه سرد و بارشي از شب گذشته به استان مازندران، بارش شديد باران باعث آبگرفتگي معابر و بالا آمدن سطح آب رودخانه ها در مناطق مختلف استان شده است.
به گزارش پايگاه خبري پليس، براساس اعلام اداره کل هواشناسي استان مازندران با تقويت و ورود سامانه بارشي سرد از شب گذشته به استان باعث وقوع باد شديد، باران به همراه کاهش دما، مواج و طوفاني شدن دريا و رعد و برق شد.
اين گزارش حاکي است، با شروع بارندگي از شب گذشته در استان باعث بالا آمدن سطح آب رودخانه ها و آبگرفتگي معابر عمومي در مناطق مختلف استان شده است .
پليس راه فرماندهي انتظامي استان مازندران در اطلاعيه اعلام کرد: در جاده ” کندوان ” محدوده آزاد راه، کيلومتر 5 ، روستاي ” سينوا ” لاين شمال به جنوب بعلت بارش شديد باران و جاري شدن گل و لاي مسدود است.
پليس راه همچنين از انسداد محور هراز از ساعت 22 امشب تا 4 بامداد براي انجام عمليات راهسازي خبر داد و افزود : با توجه به بارندگي شديد در کليه محور ها ، رانندگان ضمن رعايت قوانين و مقررات راهنمايي و رانندگي با سرعت مطمئنه حرکت کرده و از سبقت هاي غير مجاز خودداري کنند.
مرکز کنترل ترافيک پليس راه فرماندهي انتظامي استان مازندران ، با شماره تلفن 2182934-011 بطور شبانه روز آماده پاسخگويي در خصوص وضعيت راه هاي استان مي باشد .

اشتراک این خبر در :