محمودرضا علیزاده امروز با اعلام اینکه بارندگی شدید شب گذشته و صبح امروز سبب تعطیلی مدارس در برخی از شهرهای غرب استان شده است، اظهار داشت: باران شدیدی از شب گذشته در مازندران آغاز شد که سبب آبگرفتگی برخی از شهرهای غرب مازندران شد.

وی با اشاره به اینکه آبگرفتگی ناشی از بارش شدید باران معابر و مدارس را مسدود و تردد را برای دانش‌آموزان سخت کرده است، افزود: اداره کل آموزش و پرورش مازندران از صبح امروز مدارس نوشهر، چالوس، عباس‌آباد و مقطع ابتدایی شهرستان نور را تعطیل اعلام کرد.

علیزاده با بیان اینکه هر سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم در شهرهای ذکر شده غرب مازندران تعطیل است، خاطرنشان کرد: همه مدارس به غیر از شهرهای نامبرده در مازندران باز و کلاس‌ها دایر است.

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: در صورت تداوم بارندگی و تصمیم آموزش و پرورش مبنی بر تعطیلی مدارس در برخی از شیفت‌های بعد از ظهر از طریق روابط عمومی این اداره کل به رسانه‌ها اعلام می‌شود.

به گزارش فارس، صبح امروز خانواده‌های غرب استان از تعطیلی مدارس فرزندانشان بی‌اطلاع بوده و با مراجعه به محل تحصیل از تعطیلی مدارس مطلع شدند.

اشتراک این خبر در :