سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران در گردهمایی مسئولان کتابخانه های عمومی استان از اجرای طرح هر مازنی یک کتاب در هفته کتاب خبر داد و اظهار داشت: این طرح به پیشنهاد معاون محترم سیاسی و امنیتی استانداری مازندران و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و برپایی چادرهای جمع آوری کتاب های اهدایی در سطح شهرهای استان، اجرا خواهد شد.

عبدالحسین باقری ،ضمن تشریح برنامه های هفته کتاب سالجاری، پیشنهاد داد ستاد دائمی بزرگداشت هفته کتاب به ریاست معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران در استان تشکیل گردد.

وی، اخلاق خوش را مهمترین رکن حرفه کتابداری دانست و تاکید کرد: تکریم ارباب رجوع در اولویت کاری کتابداران قرار دارد و کتابداران مازندران در این زمینه پیشتاز هستند.

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان افزود: برای ترغیب جامعه به عضویت در کتابخانه های عمومی و مطالعه مفید، طرح عضویت مدیران دستگاه های اجرایی در استان و شهرستان ها را در کتابخانه های عمومی در هفته کتاب اجرا خواهیم نمود.

باقری از مدیران ارشد استانداری و فرمانداران خواست تا در تخصیص اعتبارات، نگاه ویژه ای به کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از مهمترین زیرساخت های عرصه فرهنگ داشته باشند.

اشتراک این خبر در :