خبرگزاری فارس: وزیر کشور بخشدار جدید کجور را منصوب کرد‌

بخشدار جدید کجور طی حکمی از سوی وزیر کشور منصوب شد.

به گزارش کیاپرس به نقل از فارس،  آیین تقدیر و معارفه بخشدار کجور عصر امروز در قالب شورای اداری شهرستان نوشهر با حضور مسئولان شهرستانی، بخش کجور و بخش مرکزی در سالن همایش های کانون شهید باهنر نوشهر برگزار شد.

در این مراسم فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه امروز جهان اسلام به واسطه شیطنت‌ها و سناریوهای غربی‌ها در قالب گروه‌های داعش، تکفیری و سلفی چالش مواجه است، گفت: برای حفظ اصل اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران باید همواره از حضرت علی (ع) الگوبرداری شود.

محمدعلی قمی اویلی با بیان اینکه حضرت علی(ع) هرگز بر سر دین معامله نمی‌کرد، افزود: رعایت قوانین ساری و جاری در جامعه اسلامی در همه شرایط و حتی در طول مدت 25 سال خانه‌نشینی امام علی(ع) از سوی ایشان مورد احترام بود و امروز که ما در نظام جمهوری اسلامی هستیم باید رعایت قانون را در راستای حفظ نظام نصب‌العین خود قرار دهیم.

وی همچنین در ادامه بر لزوم حمایت از دولت تدبیر و امید تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولان باید برای اجرای سیاست‌های دولت یازدهم از تمامی توان و ظرفیت خود استفاده کنند تا این دولت توفیقات بیشتری به‌دست آورد.

وی به شعار نشاط و امید دولت یازدهم اشاره کرد و بیان داشت: ایجاد نشاط و امید برای مردم موجب استحکام بیشتر و درونی نظام می‌شود.

فرماندار نوشهر همچنین فعالیت‌های دولت یازدهم در بخش سلامت را بسیار ارزشمند دانست و گفت: اقدامات بسیار مطلوب و ارزشمند دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت باعث شد تا دهک‌های پایین جامعه که در حوزه سلامت با مشکلاتی روبرو بودند امروز بخش زیادی از مشکلات آنها برطرف شد.

اشتراک این خبر در :