معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: همایش هزار نفری سادات مازندران برگزار می‌ شود.

به گزارش کیاپرس به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام مسعود قربانی به برگزاری جشن‌های ولایت علوی اکمال دین نبوی به مناسبت دهه ولایت و عید سعید غدیر خم در 220 بقاع امامزاده و متبرکه استان اشاره و اظهار کرد: با عطر افشانی، آذین‌بندی و برپایی ایستگاه صلواتی به استقبال برگزاری ویژه برنامه‌های این دهه می‌ رویم.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی را از ویژه برنامه‌های اوقاف و امور خیریه کشور در سطح بقاع متبرکه نام برد و گفت: تعمیق اعتقادات و ارتقای سطح معرفتی عموم مردم نسبت به موضوع امامت و ولایت، ترویج فرهنگ ولایی در راستای ایجاد وقف جدید و استفاده از ظرفیت آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های مذهبی از اهداف برگزاری این جشن‌ها است.

قربانی از برگزاری هجدهمین نشست مسئولان شش دستگاه فرهنگی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: این نشست در سالن جلسات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

وی به اهداف برگزاری این نشست اشاره کرد و گفت: در این نشست به برگزاری همایش یک هزار نفری سادات مازندران و تجمع عاشورائیان در دهه اول ماه محرم پرداخته شد.

قربانی با بیان اینکه در ایام دهه ولایت همایش هزار نفری سادات مازندران با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار می‌شود، افزود: چگونگی برگزاری این همایش در هجدهمین نشست 6 دستگاه فرهنگی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری مطرح شد.

اشتراک این خبر در :