افشین بیابانگرد، پیام بویری، مجتبی کریم‌فر و بشیر باباجان‌زاده با غلبه بر حریفانشان در دیدار رده‌بندی به مدال برنز کشتی فرنگی بازی‌های آسیایی دست یافتند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، در وزن 66 کیلوگرم افشين بيابانگرد پس از پيروزي مقابل كشتي‌گير قرقيزستان، شكست مقابل حريفي از كره جنوبي و رفتن به گروه شانس مجدد، مقابل پان ژنگ از چين، قهرمان آسيا با نتيجه 5 بر 3 به برتري دست يافت.

وي براي كسب مدال برنز مقابل المراد تسمراداف از ازبكستان، نفر سوم جهان در سال 2014 ميلادي با اقتدار و اجراي يك فن كمر ديدني با نتيجه 7 بر 1 به برتري دست يافت و صاحب مدال برنز شد.

در اين وزن “هان سو ريو” از كره جنوبي و “ريو تو ماتسوموتو” از ژاپن به ترتيب اول و دوم شدند.

در وزن 75 کیلوگرم پیام بويري با پيروزي مقابل كشتي‌گيراني از ازبکستان و هند به نيمه نهايي رسيد و در اين مرحله مقابل نماينده ژاپن با نتيجه يك بر يك مسابقه را واگذار كرده و راهي ديدار رده‌بندي شد.

بويري در ديدار رده‌بندي مقابل امانلي آتايف از تركمنستان در كمتر از 3 دقيقه با اجراي باراندازهاي بي‌نقص با نتيجه 11 بر 0 به برتري دست يافت و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 85 کیلوگرم هم مجتبی کریم‌فر پس از برتري مقابل آمی شاهین از اردن، در دور بعد مقابل حريفي از کره جنوبی مغلوب شد و با توجه به حضور اين حريف در ديدار فينال، كريم‌فر راهي گروه شانس مجدد شد.

وي در اين مرحله ابتدا مقابل اوكا تايچي از ژاپن با نتيجه 2 بر 0 به برتري دست يافت و براي كسب مدال برنز با آزات بيشي بيكوف از قرقيزستان مصاف داد كه وي را 3 بر 0 مغلوب كرده و صاحب مدال برنز شد.

همچنين در وزن 130 کیلوگرم بشیر باباجان‌زاده با برتري مقابل كشتي‌گير هندي، در دور دوم مقابل حريف قزاق شكست خورد كه با توجه به حضور اين حريف در ديدار پاياني، بشير به گروه شانس مجدد راه يافت.

وي در اين مرحله ابتدا مقابل ابرار بيك ماماسوليف از ازبكستان با نتيجه 3 بر 0 به پيروزي رسيد و براي كسب مدال برنز با مراد رامونوف از قرقيزستان مصاف داد كه با برتري 4 بر 1 مقابل وي، چهارمين مدال برنز كشتي فرنگي در اين روز را كسب كرد.

اشتراک این خبر در :