مدیر دفتر ایمنی و مدیریت بحران شرکت توزیع برق مازندران از بهسازی 120 کیلومتر از فیدر پشتکوه ساری خبر داد .

حمیدرضا تقی زاده گفت  : فیدر پشکوه یکی از فیدرهای طولانی جنوب ساری حد فاصل استان مازندران و سمنان می باشد که 238 کیلومتر طول دارد و در مسیر آنتن اروست که در چند شبانه روز متوالی در ساعات مختلف دچار اتصالی و قطع فیوز کات اوت می شد که با برنامه ریزی و دستور مدیر عامل و هماهنگی معاونت بهره برداری و مدیر امور برق جنوب ساری در دست اقدام قرار گرفت .

وی افزود با برنامه ریزی های خوبی که از طریق امور برق جنوب ساری و همکاری دفتر ایمنی  و مدیریت بحران صورت گرفت با اعزام 35 اکیپ عملیاتی در مدت چهار روز 120 کیلومتر  از این فیدر بهسازی شد .

مدیر دفتر ایمنی و مدیریت بحران شرکت توزیع برق مازندران خاطرنشان کرد : در این مسیر 20 دستگاه ترانسفورماتور  مورد بازدید و بازرسی فنی قرار گرفت و برای عملیات اجرایی آن نیز 20 عدد براکت ، 420 عدد مقره ثابت  ، 140 عدد مقره کششی ، 3 عدد برقگیر و 6 ست کات اوت   تعویض شد .

تقی زاده اظهار داشت : محل اجرای عملیات روستاهای اروست ، مال  خاست ، قلعه سر ، تلمادره ، ولویه علیا ، ولویه سفلی  و کوات بود و پس  از اجرای کار مشکلات مشترکین و مردم این مناطق برطرف شد .

وی ضمن تشکر و قدردانی از امور های برق معین ادامه داد : با خرد جمعی و همکاری و هماهنگی مجموعه دلسوز ستاد و امورهای توزیع  تاکنون اقدامات خوبی صورت گرفته و بسیاری از فیدرهای بحرانی بازسازی و بهینه سازی شده اند و مشکلات  فرا روی مردم برطرف شده است .

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع برق مازندران خاظرنشان کرد : بازسازی این فیدر بحرانی در قالب مانورهای بحران  برگزار شده است  و با توجه به اهداف شرکت توزیع برق مازندران در زمینه کسب آمادگی در شرایط ا ضطراری همه ساله چندین مانور بحران در  سطح امورهای شانزده گانه  برگزار می شود و همکاران امورها انجام کار تیمی را در شرایط بحران تمرین می کنند  و در پایان مانور با بررسی و تجزیه و تحلیل کمبودها و معایب در کمیته مدیریت بحران اقدامات لازم جهت مرتفع نمودن مشکلات و ارتقاء سطح آمادگی شرکت انجام خواهد شد .

وی تصریح کرد :در سال گذشته تعداد 8 مانور با همکاری استانها و شهرستانهای  معین در این شرکت انجام شده است .

اشتراک این خبر در :