بهشهر دارای قابلیت ها و ظرفیت های فراوانی در زمینه گردشگری است
معاون امور عمرانی استاندار مازندران در جلسه مشترک شهردار و اعضای شورای شهر بهشهر  گفت:  بهشهر دارای قابلیت ها و ظرفیت های فراوانی در زمینه گردشگری است که متاسفانه رشد و توسعه این شهر تناسبی با این توانمندی و ظرفیت ندارد که استفاده بهینه از اماکن تاریخی موجود در این شهر ضروری است .

علی نبیان اظهار کرد : با اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید در عرصه اقتصاد و سرمایه گذاری ، امیدوار به رشد روزافزون حضور سرمایه گذاران در حوزه های مختلف عمرانی و گردشگری در استان هستیم .

وی بیان کرد : اعضای شورای شهرهای مازندران می توانند علاوه بر اعلام برنامه های عمرا نی تدوین شده ، بسته ای طرح های مطالعه شده مرتبط با جذب سرمایه گذار و توسعه اقتصادی شهر را تهیه و در اختیار سرمایه گذاران قرار دهند .

معاون امور عمرانی استاندار مازندران افزود : با برطرف کردن موانع جذب سرمایه گذاری، رونق اقتصادی در پروژه های شهری ایجاد شده و رفاه اجتماعی و اشتغال و توسعه همه جانبه اقتصادی در پروژه شهری فراهم می گردد.

شهردار بهشهر نیز در این جلسه بر لزوم توسعه گردشگری بهشهر تاکید کرد و گفت : شهرداری بهشهر آماده تحویل گرفتن مجموعه های گردشگری آبشار سنگ نو ، چشمه عمارت و عباس آباد است تا بتواند طرح های دلخواه برای فراهم کردن زمینه حضور گردشگران را اجرا کند.

حمید آزموده به اجرای طرح های عمرانی شهری اشاره کرد و افزود : فاز دوم پروژه عمرانی منطقه کوهی خیل با اجرای مسیر انحرافی سیلاب ، با توجه به کمبود اعتبارات و مشکلات ما لی شهرداری در حال اجرا است .

وی گفت : شهرداری توانسته است بیش از یکهزار و 500 متر مربع ازخانه های مجاور رودخانه را با پرداخت بیش از25میلیارد ریال تملک کند

اشتراک این خبر در :