خبرگزاری فارس: نوزدهمین شهردار نکا انتخاب شد

با رای‌گیری انجام شده توسط اعضای 9 نفره شورای شهر نکا، عیسی میری قلعه‌سری یکی از اعضای شورای شهر نکا به‌ عنوان شهردار نکا با رای کامل 9 نفر انتخاب شد.
رئیس شورای شهرستان نکا گفت: با قبول استعفای میرزا اسدی بهزادکلایی که 20 مهر 92 به سمت شهرداری نکا منصوب شده بود و در 17 شهریور 93 استعفای خود را به اعضای شورای شهر نکا تقدیم کرد، هفت عضو شورا، با استعفای وی موافقت کردند و شهردار سابق نکا در کمتر از یک‌سال از سمت شهرداری نکا استعفا داد.

محمدعلی باقری  اظهار داشت: هم‌اکنون حسین جان‌محسنی، به‌ عنوان سرپرست شهرداری نکا است که با توجه به حضور وی در سفر معنوی حج، امورات مربوط به شهرداری توسط روح‌الله جمشیدی معاون امور هماهنگی عمرانی شهرداری نکا اداره می‌شود.

وی یادآور شد: ‌شهردار پیشنهادی شهر نکا که با رای کامل اعضای شورای اسلامی شهر نکا انتخاب شد بر اساس سیر مراحل قانونی به استانداری معرفی می‌شود تا با تایید استانداری و ابلاغ حکم به‌ عنوان شهردار نکا فعال شود که این مراحل نیازمند حدود یک‌ماه زمان است.

رئیس شورای شهرستان نکا با اشاره به بازگشت حدود یک هفته‌ای سرپرست شهرداری نکا از سفر حج گفت: محسنی به محض برگشت از سفر معنوی حج به‌عنوان سرپرست شهرداری نکا فعالیت خود را آغاز می‌کند و سید عیسی میری نیز همچنان تا ابلاغ رسمی استانداری به‌عنوان یکی از اعضای شورای شهر نکا فعالیت می‌کند.

اشتراک این خبر در :