اظهار نگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد مازندران از اخبار برخی رسانه ها در روز حضور اهالی رسانه بر مزار مرحوم جابر معافی ، هرچند می توانست در زمان و مکان دیگری بیان شود و مصداق این است که « هر سخن جائی و هر نکته مکانی دارد ! » اما به هر روی به عنوان یک دغدغه قابل تامل می باشد .

از حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی که فردی سخنور است و سالهای متمادی در عرصه های مدیریتی در سطوح مختلف مدیریت کرده انتظار می رفت در روز حضور اهالی رسانه بر مزار اسوه اخلاق و فضیلت و مرد محبوب رسانه ها مرحوم جابر معافی صرفا از اخلاق مداری و همراهی رسانه های مازندران سخن می گفت و بیان مسائل دیگر که متاسفانه شاید در اندک رسانه ها وجود دارد را به فرصتی دیگر موکول می کرد .

از این اظهارات قابل تامل مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان که بگذریم و آنرا به حساب چیزهای دیگر بگذاریم ، ذوق زدگی روابط عمومی استانداری مازندران جالب است !

تنها ساعتی پس از اظهار نگرانی مطرح شده توسط شیخ ارشاد استان ، روابط عمومی استانداری مازندران که این روزها پس از حضور یکساله ربیع فلاح بر مسند استانداری ، سخت تحت فشار رسانه ها ، نخبگان و افکار عمومی استان قرار دارد و سعی در توجیه عملکرد وی داشته و با بزرگ نمایی تلاش می کند وی را ناجی استان جلوه دهد در پیامکی بدین شکل و بصورت انبوه آورده است : « مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران بر مزار مرحوم جابر معافی : از قلم بعضی رسانه ها در مازندران احساس شرم می کنم »

این پیامک در حالی منتشر شده است که گرامیداشت یاد خبرنگار فقید مازندران در حاشیه قرار گرفته و انگار مدیر کل ارشاد استان در این مراسم فقط از قلم بعضی رسانه ها در مازندران احساس شرم می کند و دیگر هیچ !

به همکارانمان در روابط عمومی استانداری مازندران و شورای اطلاع رسانی دولت در استان ، توصیه می کنیم با این گونه رفتارهای نامعقول و نسنجیده که در پی برخی اظهارات عجولانه صورت می گیرد فضای رو به ترمیم رابطه رسانه ها و استانداری مازندران را تیره و تار ننمایند .

البته در نقص و ایراد در اخبار تعداد محدود و انگشت شمار از رسانه ها تردیدی وجود ندارد و مانند همه مشاغل ضعف هایی قابل پذیرش است اما بزرگ نمایی آن و انتشار پیامکی بخشی گزینش شده را شیطنتی غیر قابل اغماض می دانیم .

اشتراک این خبر در :