مسئولان و مردم از ساخت زائرسرای ارزان قیمت حمایت کنند

 

 

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار با مسئولین استان در خصوص اجرای طرح زائر در مشهد  با بیان اینکه اجرای طرح بنیاد زائر در مشهد برای زائرین امام رضا بسیار خوبی است، خواستار حمایت مردم و مسئولان برای ساخت این زائرسرا شد.

آیت الله نوراله طبرسی با بیان اینکه زمان عقد قرارداد این بنیاد برای احداث زائرسرا در مشهد مقدس تا نیمه مهر ماه بسیار محدود است، اظهارداشت: با توجه به هزینه بالای این طرح و پرداخت آن نمی توان ظرف این مدت این مبلغ را در استان جمع آوری کرد.

وی بیان کرد: تمام مسئولین و مردم باید در این امر مهم پای کار آیند و برای ساخت زائر سرا کمک کنند.

امام جمعه مرکز استان با بیان اینکه هزینه ساخت این زائرسرا میلیاردی است، افزود: مازندران یک استان کارگری و کشاورزی است که نمی تواند ظرف مدت تعیین شده یک سوم این هزینه را جمع آوری کند.

آیت الله طبرسی تصریح کرد: باید مسئولین سطح استان برای اجرای این امر ورود پیدا کنند.

وی اذعان داشت: فرماندار مرکز استان و سایر دستگاههای اجرایی باید بخش عمده و مهم اقدامات خود را برای بنیاد زائر بگذارند.

همچنین فرماندار مرکز استان مازندران با بیان اینکه باید سازه کاری برای بنیاد زائر استان در مشهد تعریف شود، گفت: کل استان باید برای اجرای این طرح اقدام کنند و استانداری یک اعتباری برای اقدامات اولیه از محل اعتبارات دولتی در اختیار سازمان همیاری ها و شهرداری ها قرار دهد.

جواد واحدی با بیان اینکه اجرای این طرح باید بصورت مشارکتی انجام شود، اذعان داشت: باید فرمانداران، دستگاههای اجرایی و خانه اصناف کل استان سهمیه ای برای اجرای این طرح در نظر بگیرند.

اشتراک این خبر در :