جابر معافی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: نخستین سالگرد درگذشت جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران، ساعت 10 صبح روز یکشنبه 30 شهریور ماه در ساری برگزار می‌شود.

حجت الاسلام دکتر عباسعلی ابراهیمی افزود: این مراسم در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران در ساری برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: جابر معافی، نمونه بارز یک خبرنگار متعهد، ودلسوز بود و همواره به منافع مردم و استان می اندیشید. وی رویکردی حرفه ای و فارغ از هر گونه دیدگاههای شخصی به پوشش اخبار و معرفی و تبیین فرصت ها و توانمندیهای استان مازندران می پرداخت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران  اظهار داشت: خیلی زود یک‌سال از رفتن جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران گذشت.خبرنگاری که برای اخلاق حرفه ای احترام قائل بود.
ابراهیمی تاکید کرد: تکریم و بزرگداشت شخصیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای در استان امری ارزشمند بوده و این اداره کل از این نوع فعالیت‌های فاخر استقبال می‌کند.
وی با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری نخستین سالگرد درگذشت جابر معافی، بیان کرد: خانه مطبوعات مازندران، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، انجمن رسانه‌های مجازی و جمعی از خبرنگاران این ستاد را تشکیل دادند.

اشتراک این خبر در :