خبرگزاری فارس: شهردار نکا استعفا کرد

با پذیرش استعفای شهردار نکا توسط اعضای شورای اسلامی این شهر، سرپرست شهرداری نکا مشخص شد اما وی اکنون در سفر حج به سر می‌برد.

رئیس شورای شهرستان نکا ، ضمن تایید این خبر، گفت: سید میرزا اسدی بهزادکلایی که 20 مهر 92 به سمت شهرداری نکا منصوب شده بود، در 17 شهریور 93 استعفای خود را به اعضای شورای شهر نکا تقدیم کرد و در نهایت، هفت عضو شورا، با استعفای وی موافقت کردند.

محمدعلی باقری، تصریح کرد: اعضای شورای شهر نکا نیز با رایزنی‌های انجام‌ شده و با بیشترین آرا، حسین‌جان محسنی معاون فنی شهردار را به عنوان سرپرست شهرداری نکا منصوب کردند.

وی اظهار داشت: سرپرست شهرداری به سفر حج مشرف شده و قرار است صبح فردا در جلسه شورای شهر، نظر نهایی درباره انتخاب او اعلام شود.

باقری در ادامه، گفت: تصمیم شورا قابل احترام است اما همه چیز با تایید استانداری مازندران و حکمی که ابلاغ می‌شود، به نتیجه می‌رسد.

به گزارش فارس، از جمله دلایل استعفای شهردار نکا می‌توان به مشکلات مالی و تنش‌های داخلی شهرداری اشاره کرد که فرآیند یک‌ساله فعالیت وی را با فراز و نشیب‌های فراوانی مواجه کرده بود.

از طرفی، براساس شواهد رابطه اعضای شورا با شهردار این شهر، چندان مناسب نبوده و هماهنگی خوبی بین آنها وجود نداشت، البته باید ائتلاف 9 نفره شورای شهر نکا را نیز به فال نیک گرفت.

به هر حال، مشکلات مالی موجود در شهرداری نکا که از سال‌ها قبل گریبان‌گیر این شهر شده بود، دامن سیدمیرزا اسدی را نیز گرفت و او نتوانست همراهی اعضای شورا را برای برون‌رفت از این موانع به دست بیاورد بنابراین چاره‌ای جز استعفا نداشت.

نکته قابل توجه در انتخاب سرپرست شهرداری نکا این است که وی چهار روز است به سرزمین وحی مشرف شده و شاید از این اتفاق بی‌خبر باشد، یا اینکه ممکن است همه چیز از قبل مشخص شده باشد.

به هر حال امیدواریم در نبود سرپرست شهرداری نکا، کسانی که حق امضا دارند، به خوبی بتوانند مشکلات مردم را رفع و رجوع کنند.

اشتراک این خبر در :