بازدید معاون سياسي امنيتي استاندار از بزرگترین کتابخانه روستايی کشور+تصاوير
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعي استاندار مازندران از مجتمع فرهنگی هنری شهدای خرماکلا در قائم شهر بازدید کرد.

عليرضا يونسي رستمي در جريان اين بازديد، گفت : اگر اراده قوی و عشق به خدا نباشد کارهای بزرگ صورت نمی گیرد.

وي با بیان اینکه انقلاب اسلامی کشورمان بر مبنای ارزش های دینی و فرهنگی انجام گرفت ، افزود : وقتی اندیشمندان بزرگ دنیا انقلاب اسلامی کشورمان را مورد بررسی قرار دادند به این نتیجه رسیدند که درصد بالائی از شعارهای زمان انقلاب فرهنگی بوده است.

يونسي ادامه داد : از اسرار انقلاب شکوهمند ایران ، ماندگاری مردم به اصول ، کارهای فرهنگی و ماندن بر سر آرمان ها می باشد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با تشکر از مسئولان مجتمع فرهنگی هنری شهدای خرماکلا قائمشهر که بزرگترین کتابخانه روستائی کشور را در این مجتمع راه اندازی کردند ، تصریح کرد : چون معیار کار شما خداست لذا خدا نیز شما را کمک خواهد کرد و در طول مسیر تنهایتان نخواهد گذاشت.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه از پیر تا جوان از کارهای فرهنگی استقبال می کنند ، افزود : هر چه اقدامات فرهنگی بیشتر شود ، نارسائی ها و ناهنجاری ها کمتر می شود و در نتیجه توسعه مادی و معنوی را شاهد خواهیم بود.

یونسی در پایان ضمن بیان اینکه مسئولان مربوطه به خصوص مدیران ادارات فرهنگ و ارشاد، اوقاف ، تبلیغات اسلامی و حوزه هنری باید به مجتمع های فرهنگی و هنری کمک های بیشتری کنند ، تصریح کرد : چون اقداماتی که در این مجتمع ها انجام می شود مرتبط با جوانان است لذا هر چه جوانان ما خدائی تر شوند جامعه ما نیز با فضیلت تر خواهد شد.

 

اشتراک این خبر در :