جشن استاني آتش نشانان در ساري برگزار خواهد شد
مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري مازندران از برگزاري جشن استاني آتش نشانان با محوريت سازمان آتش نشاني شهرداري ساري تا آخر مهرماه با هماهنگي اداره كل امور شهري و شوراهاي استانداري خبر داد و تصريح كرد: با عنايت به نامگذاري سال جاري از سوي مقام معظم رهبري با عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي و به منظور ترويج فرهنگ ايمني و مشاركت شهروندان، صدا و سيماي مركز استان ويژه برنامه اي با موضوع آتش نشاني و ايمني تهيه و پخش خواهد نمود.

سيد محمد محمدي تاكامي در جلسه ستاد بزرگداشت روز آتش نشاني و ايمني، بيان داشت: بمنظور گراميداشت هفتم مهر روز آتش نشاني و ايمني و اطلاع رساني شايسته ، روابط عمومي شهرداريها و سازمانهاي آتش نشاني با هماهنگي اداره كل روابط عمومي استانداري اقدامات لازم را انجام دهند.
وي افزود: به همين مناسبت مسابقات آتش نشانان استان به ميزباني شهرداري ايزدشهر با همكاري سازمانهاي آتش نشاني پنجگانه استان و واحدهاي تابع آتش نشاني ساير شهرها برگزار خواهد شد.
مديركل دفتر امور شهري و شوراهاي استانداري مازندران ادامه داد: در راستاي اجراي مفاد اساسنامه سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني كشور مبني بر بهره گيري از مشاركت مردمي و تامين تجهيزات و امكانات و همكاري در قالب مردمي، تشكل هاي مردم نهاد با موضوع خيرين آتش نشاني شكل خواهند گرفت.

اشتراک این خبر در :