حمايت موسسه تنظيم و نشر آثار امام (ره) از جشنواره فيلم زن
معاون فرهنگي، هنري و ارتباطات موسسه تنظيم و نشر آثار حضرت امام خميني (ره)، در دیدار با  مديركل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران  گفت: اين موسسه آماده حمايت همه جانبه مادي و معنوي از جشنواره فيلم زن در مازندران است.
حجت الاسلام دكتر كمساري ادامه داد: ضمن هرگونه حمايت معنوي و مالي از اين جشنواره، علاوه بر جايزه بخش ويژه زن و امام خميني ، بسته آثار امام نيز به نفرات برگزيده همه حوزه ها اهدا خواهد شد.
به گفته وی  اين براي نخستين بار است كه موسسه تنظيم و نشر آثار امام، اهداي جايزه ويژه يك جشنواره هنري را تقبل مي نمايد.
کمساری  در پاسخ به دعوت مديركل بانوان و خانواده استانداري جهت حضور در مازندران، ضمن ابراز تمايل براي اين امر، اظهار اميدواري كرد تا در آينده نزديك به مازندران سفري داشته باشند.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران نیز در اين ديدار با اشاره به جايگاه و منزلت زن در آرا و انديشه هاي امام خميني، گفت: امام احیاگر هویت واقعی زن در جهان کنونی بود و منزلت امروز زن مسلمان مدیون تفکرات ايشان است.

مریم جمشیدی افزود: بازگشت زن به جایگاه تعریف شده‌اش در دین از اندیشه‌ها و اهداف امام خمینی(ره) بود که در سایه انقلاب اسلامی محقق شد.
وی،  تاكيد كرد: امام خمینی‌(ره) وضعیت زنان جامعه را متحول ساخت و آنها را در مسیر اسلام و ارزش‌های الهی هدایت کرد و از بی‌هویتی، بی‌بندوباری و ابتذال، به سوی عزت خواهى، کمال جویی، تحول فکری و روحی رهنمون ساخت و به اوج انسانیت ارتقاء بخشید.
مديركل امور بانوان و خانواده استانداري مازندران اظهار داشت: حضرت امام (ره) مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان و دخالت در سرنوشت خود و ارتقای شئون اجتماعی زنان را نه تنها حق بانوان می‌دانست، بلکه تکلیف شرعی، عمل به وظیفه دینی و اجابت دعوت الهی می‌شمرد.
وي در ادامه با اشاره به تلاش هاي اين اداره كل در جهت ارتقاي جايگاه زن در استان مازندران، بيان نمود: يكي از برنامه هاي فرهنگي پيش رو در مازندران، برگزاري جشنواره فيلم زن است كه با هدف توجه به هنرمندان استان و معرفي نقش زن در جامعه، برگزار خواهد شد.

اشتراک این خبر در :