وکیل خانواده هاشمی آخرین وضعیت پرونده مهدی و فاطمه هاشمی را تشریح کرد.

به گزارش مهر، محمود علیزاده طباطبایی درباره آخرین وضعیت پرونده مهدی هاشمی گفت: تاریخ یازدهمین جلسه دادگاه هنوز به ما اعلام نشده است و ما منتظر اعلام دادگاه هستیم.

وی در خصوص روند رسیدگی به پرونده نیز گفت: همان طور که پیش از این نیز اعلام کردم جلسات محاکمه به صورت غیرعلنی برگزار می شود و ما نمی‌توانیم درباره جزئیات آن اطلاع رسانی کنیم.پرونده در مرحله دفاعیات است و هنوز نمی توان زمان مشخصی برای پایان دادگاه اعلام کرد.

محاکمه مهدی هاشمی در شعبه 28 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی مقیسه برگزار می شو که تاکنون 10 جلسه از محاکمه برگزار شده که 9 جلسه آن به ریاست قاضی مقیسه و یک جلسه به ریاست قاضی سراج بود.

محمود علیزاده طباطبایی در ادامه در خصوص آخرین وضعیت پرونده فاطمه هاشمی نیز گفت: دادگاه تجدیدنظر هفته گذشته برگزار شد و هنوز نتیجه دادگاه به ما اعلام نشده است.

وی افزود: قاعدتا در این هفته رای دادگاه باید صادر شود.

فاطمه هاشمی ششم شهریورماه سال 92 به اتهام انتصاب مطالب خلاف واقع به روسای قوه قضائیه و مقننه به شعبه 12 بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار و حدود یک ماه بعد برای او قرار مجرمیت صادر و پرونده به شعبه اول دادگاه انقلاب ارسال شد. دادگاه وی 18 دی ماه سال گذشته برگزار و قاضی او را به 6 ماه حبس تعزیری که به مدت 2 سال تعلیق شده است محکوم کرد.

اشتراک این خبر در :