خبرگزاری فارس: صدرنشینی کیش در دور رفت لیگ برتر تنیس بانوان ایران

دبیر هیئت تنیس آمل گفت: تیم البرز گاز کیش در مرحله رفت ششمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس زنان باشگاه‌های کشور که به میزبانی آمل برگزار شد، صدر جدول رده‌بندی را از آن خود کرد.
به گزارش کیاپرس به نقل از فارس، فاطمه جلیلی با اعلام خبر بالا،  بیان داشت: مرحله رفت ششمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس زنان باشگاه‌های کشور هفته گذشته به میزبانی مجتمع ورزشی امیر دنبال شد که تیم تنیس امیر آمل نخستین حضور خود در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر تنیس زنان باشگاه‌های کشور را تجربه کرد.

وی بیان داشت: در این مسابقات 6 تیم البرز گاز کیش، امیر آمل، سپهر پرواز تهران، مشهد طلای ایرانیان، ویونا اسپرت قم و صنایع سنگ کوهنورد اصفهان کشور به صورت دوره‌ای با یکدیگر روبه‌رو شدند و در پایان تیم تنیس البرز گاز کیش که در همه بازی‌های خود پیروز شد صدرنشین رقابت‌ها لقب گرفت.

این مسئول تصریح کرد: این تیم از جنوب کشور در دیدار پایانی خود توانست تیم شمالی میزبان امیر آمل را با نتیجه سه بر صفر شکست داده و پس از به دست آوردن پنج پیروزی متوالی در صدر جدول رقابت‌های دور رفت ششمین دوره لیگ برتر تنیس زنان باشگاه‌های کشور جای گیرد.

جلیلی با اشاره به اینکه این مسابقات به صورت تیمی در دو نوبت صبح و عصر دنبال ‌شد، گفت: تیم تنیس بانوان امیر آمل که غزاله ترکمن نفر اول رنکینگ تنیس بانوان کشور را در اختیار داشت، هنگامه عزیزی و ماریا تیموری دیگر بازیکنان این تیم بودند، میترا رنجبر از بانوان پیشکسوت تنیس کشورمان را به عنوان سرمربی تیم در اختیار داشته و آزیتا رشید نوروزی سرپرستی تنیسورها را برعهده داشت.

وی متذکر شد: دیدارهای لیگ برتر به طور همزمان در سه زمین خاکی مجتمع ورزشی امیر پیگیری شد.

دبیر هیئت تنیس آمل با اشاره به مصدومیت غزاله ترکمن تنیسور ارزنده کشورمان یادآور شد: با پایان یافتن مرحله رفت ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تنیس زنان کشور پس از البرز گاز کیش صدرنشین، تیم‌ مشهد طلای ایران با چهار پیروزی و یک شکست در جایگاه دوم ایستاده و تیم تنیس امیر امل به عنوان تنها نماینده مازندران در این مسابقات با سه پیروزی و دو شکست توانست بر روی سکوی سوم مسابقات جای گیرد.

جلیلی با اعلام اینکه در پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس زنان کشور تیم گاز تهران قهرمان شده و البرز گاز کیش نائب قهرمان شد، گفت: مرحله برگشت ششمین دوره مسابقات لیگ برتر تنیس زنان باشگاه‌های کشور نیمه دوم مهر ماه امسال به میزبانی استان اصفهان دنبال می‌شود.

اشتراک این خبر در :