حوزه هاي علميه بهترين كانون ترويج آموزه هاي اخلاقي و آموزش سبك زندگي هستند
استاندار مازندراندر دیدار با رئيس مركز خدمات حوزه‌هاي علميه كشور و جمعي از مسئولان و مديران اين مركز از حوزه هاي علميه به عنوان بهترين كانون براي ترويج آموزه هاي اخلاقي و آموزش سبك زندگي ياد كرد و گفت : حوزه هاي علميه به عنوان مرکز علمی و دینی  یکی از جایگاه‌های مهم تولید علوم و معارف اسلامی در جامعه هستند .
 ربیع فلاح جلودار  حفظ جايگاه عظيم روحانيت را بسيار مهم خواند و گفت : حوزه هاي علميه و روحانيت در جهت ارتقاء فرهنگ و توسعه فرهنگي نقشي مهمي دارند و جايگاه و اقتدار امروز ايران اسلامي نيز با محوريت روحانيت و ولايت فقيه محقق شده است

مقام عالي دولت در مازندران تاكيد كرد : حوزه‌های علمیه می‌توانند با تولید و توسعه علوم انسانی ، نقش تعیین کننده ای در رشد و پیشرفت کشور ایفا کنند.
وي ارتباط حوزه هاي علميه و علماي عزيز را با دولت يازدهم بسيار خوب توصيف كرد و گفت : امروز رئيس جمهور به عنوان يك شخصيت روحاني و فرهيخته ارتباط بسيار مناسبي با علما و حوزه هاي علميه دارد و اين مي تواند زمينه ارتباط بهتر و بيشتر اين مراكز را با دولت مهيا نمايد.
در اين ديدار حجت الاسلام و المسلمين رباني رئيس مركز خدمات حوزه‌هاي علميه كشور گزارش مشروحي از فعاليت هاي مركز خدمات حوزه هاي علميه به طلاب و روحانيون و خانواده هاي آنان ارائه نمود و برنامه هاي اين مركز را تشريح كرد.

 

اشتراک این خبر در :