عضو شوراي اسلامي شهر ساري در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری کیاپرس، زباله را مشکل تمام شهرهای مازندران دانست و گفت: به دلیل نبود زمین مناسب و غیر زراعی برای دفن بهداشتی، زباله به یکی از مشکلات مشترک در تمامی شهر های مازندران تبدیل شد.مسعود پیری
به گزارش کیاپرس، مسعود پیری در پاسخ به سوال خبرنگار کیاپرس که آیا روند احداث مکان کارخانه زباله سوز راضی کننده است و اینکه تا کنون چند نفر از اعضای شورا و شهرداری برای بازدید و خرید دستگاه زباله سوز به خارج سفر کردند و هزینه سفر این مسولین چگونه تامین شده است، افزود: کارخانه زباله سوز توسط سرمایه گذار چینی در حال ساخت می باشد و تا جایی که من اطلاع دارم در این قرارداد شهرداری مبلغی هزینه نکرده است.
وی ادامه داد: در این قرار داد، پیش بینی شد مجری از محل فروش برق حاصل از سوختن زباله به سرمایه خود برسید .
عضو شوراي اسلامي شهر ساري با بیان اینکه در شورای چهارم شمشیربند به نیابت از شورا همراه یک هیات کارشناسی به چین سفر کرد، اظهار داشت: هزینه این سفر از طریق سرمایه گذار پرداخت شد و شهرداری هیچگونه هزینه ای پرداخت نکرد، اسناد سفر نیز موجود و قابل رسیدگی است.
پیری افزود: هرگونه سفر از طریق مجاری رسمی کشور و دستگاهای امنیتی و ذیصلاح رسیدگی می شود.
وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار کیاپرس با این مضمون که “حجازی شهردار قبلی، قول همکاری و عدم دریافت هزینه پروانه ساخت ساختمان درحال احداث بیماران سرطانی در بیمارستان امام(ره) ساری را دادند ولی درحال حاضر شهردار وشورای اسلامی شهر ساری جریمه دو میلیارد تومانی برای آن وضع کرده اند، “آیا تقابل شورا و شهرداری با بیماران سرطانی و ساختمانی که با پول خیرین ساخته و نیمه کاره است را تایید می کنید؟! اظهار داشت: از جزییات اطلاع دقیقی ندارم چون مربوط به دوره سوم بود اگر مستنداتی از تقابل شهرداری و عدم اجرای تعهدات وجود حتما تا پیگیری کنم.
عضو شوراي اسلامي شهر ساري ادامه داد: بنده عضو کمسیون ماده صد یا توافقات نبودم و اطلاعی نداشتم اما پیگیری می کنم و در صورت تخلف احتمالی مشکل را برطرف می نمایم.

اشتراک این خبر در :