، قاسم جان‌بابایی صبح امروز در مراسم افتتاحیه بخش دوم آنژیوگرافی بیمارستان قلب مازندران اظهار داشت: با اجرای طرح سلامت مراجعات مردم به بخش دولتی افزایش پیدا کرد و به تبع آن تجهیزات بیمارستانی نیاز به تقویت دارد.
جان بابایی
وی بیان داشت: در طرح تحول سلامت میزان فشار کاری همکاران بیمارستانی به دلیل مراجعات بیشتر مردم افزایش پیدا کرد ولی دلخوشی همکاران ما برداشته شدن بار مالی هزینه‌های درمانی از جیب مردم است.

قائم‌مقام وزیر در دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: با طرح تحول سلامت آرامش در بیمارستان‌های دولتی به‌ویژه بیمارستان قلب به دلیل هزینه‌های بالای درمانی حاکم شد و هزینه درمان برای بیماری قلب در این مرکز به زیر یک میلیون تومان رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به افزایش بار مراجعات به این بیمارستان گفت: نداشتن بخش اورژانس مهم‌ترین چالش این بیمارستان است که با پیگیری انجام شده تا پایان سال‌جاری اورژانس بیمارستان قلب مازندران راه‌اندازی می‌شود.

وی به خرید‎ به دستگاه آنژیوگرافی برای بیمارستان قلب مازندران با هزینه 4 میلیارد تومان اشاره کرد و گفت: با خرید این دستگاه میزان فشار کاری همکاران بخش قلب تا حدودی کاهش پیدا کرد.

جان‌بابایی خواستار راه‌اندازی کلینک ویژه عصر در بیمارستان قلب ساری شد و گفت: در طرح تحول سلامت مشکل دستمزد پزشکان حل شد و راه‌اندازی کلینیک قلب میزان مراجعات به سایر کلینک‌های دولتی استان را کاهش می‎دهد.

اشتراک این خبر در :