حرکت جهادی جهت مردمی کردن برنامه‌های هفته دفاع مقدس صورت گیرد
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به ارسال برنامه‌های پیشنهادی توسط کمیته‌های عضو ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس مازندران گفت: مردمی کردن برنامه‌های دفاع مقدس نیاز به تلاش ویژه‌ای دارد که عزم همه دستگاه‌ها را می‌طلبد.

سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در دومین نشست هم اندیشی همایش هزار نفری پیشکسوتان دفاع مقدس استان مازندران که پیش از ظهر امروز در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران برگزار شد با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری سال به نام سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» گفت: ما باید در راستای شعار سال حرکت کنیم و لازم است یک حرکت جهادی برای اجرای برنامه‌های حوزه دفاع مقدس داشته باشیم.

وی با اشاره به برگزاری همایش هزار نفری پیشکسوتان دفاع مقدس استان مازندران، تأکید کرد: در برگزاری این همایش، کیفیت، انسجام و وحدت مورد توجه قرار خواهد گرفت.

سردار ملکی با بیان اینکه این همایش روز شنبه پنجم مهر ماه سال 93 در بابلسر برگزار می‌شود، گفت: برگزاری این همایش در روزی که به نام نکوداشت فرماندهان، جهادگران، پیشکسوتان در روزشمار هفته دفاع مقدس نامگذاری شد، بسیار فرخنده و مبارک خواهد بود.

وی از حضور سردار کوثری  به عنوان سخنران این همایش خبر داد و خاطرنشان کرد: اجرای برنامه‌های هنری، مداحی و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های این همایش می‌باشد.

سردار ملکی با یادآوری حضور دستگاه‌های استانی حوزه دفاع مقدس در این همایش، خواستار شد: همه دستگاه‌ها با انگیزه و با پای دل پای کار بیایند تا با اقتدار کامل و مدیریت جهادی این برنامه را اجرا نمائیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران بر اجرای برنامه‌های حوزه دفاع مقدس توسط مردم تأکید کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس و تکریم شهدا و رزمندگان را به مردم بسپاریم و در این مسیر خودمان گام‌های اول را برداریم.

سردار ملکی افزود: از مجموع یازده کمیته استانی عضو ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان مازندران، ده کمیته برنامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه این ستاد ارسال نمودند که برگزاری رژه نیروهای مسلح و همایش هزار نفری پیشکسوتان دفاع مقدس استان مازندران از برنامه‌های شاخص و محوری این ستاد در هفته دفاع مقدس امسال می‌باشد.

اشتراک این خبر در :