افتتاح دستگاه سنگ شکن بیمارستان ولیعصر (عج) قائمشهر با حضور استاندار
دستگاه سنگ شکن بیمارستان ولیعصر (عج) قائمشهر با حضور دكتر ربيع فلاح استاندار مازندران ، آيت الله معلمي نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري ، حسين نماينده مردم قائمشهر و سوادكوه در مجلس شوراي اسلامي و جمعي از مسئولين افتتاح و مورد بهره برداري قرار گرفت.

ربیع فلاح  در آیین بهره برداری از دستگاه گفت : با اعتبارات عمراني اختصاص يافته به مازندران در سال 93 نیمی از طرح های نیمه تمام استان تکمیل خواهد شد.

وی آمار طرح های نیمه تمام مازندران را بیش از یکهزار و 200 مورد اعلام کرد.

استاندار مازندران اجرای طرح های بهداشتی همچون طرح تحول سلامت را از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید نام برد و گفت: دولت روحانی با اجرای این طرح های انقلابی ، زمینه خوبی را برای بهره مندی اقشار متوسط و ضعیف جامعه از خدمات بهداشتی فراهم کرده است .

وی افزود : هم اکنون 43 بیمارستان دولتی و خصوصی خدمات بهداشتی و درمانی به مردم مازندران ارائه می کنند که با وجود دارا بودن پزشکان ماهر با کمبود امکانات مواجه هستند.

فلاح از آمادگی برای همکاری با بخش های خصوصی و جلب مشارکت این بخش به منظور ساخت و راه اندازی بیمارستان و مراکز بهداشتی و درمانی در مازندران خبر داد و گفت : بهره مندی مازندرانی ها از خدمات مطلوب بهداشتی و درمانی حق آنان است .

وی به برگزاری کنفرانس گردشگری سلامت کشورهای عضو اکو درمازندران اشاره کرد و افزود : با وجود ضعف زیرساختی موجود در استان ، کشورهای شرکت کننده در این کنفرانس علاقه مند به عقد قرارداد در زمینه سلامت و درمان با مازندران بودند.

هفته دولت امسال 541 طرح با صرف یکهزار و 58 میلیارد تومان اعتبار در مازندران به بهره برداری رسید

اشتراک این خبر در :