خبرگزاری فارس: احداث 340 هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از احداث 340 هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت با مشارکت بنیاد مسکن خبر داد.
علیرضا تابش در مراسم بهره‌برداری پروژه 78 واحدی مسکن مهر کاله بهنمیر  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در مازندران 110 هزار واحد مسکن روستایی افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 340 هزار واحد مسکونی در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت با همکاری بنیاد مسکن در مرحله تحویل و ساخت قرار دارد، افزود: تاکنون بیش از 250 هزار واحد مسکونی به متقاضیان این واحدهای مسکونی تحویل داده شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با اعلام اینکه 50 هزار واحد مسکونی در دست احداث نیز تا پایان سال جاری تحویل متقاضیان می‌شود، گفت: 40 هزار واحد باقیمانده نیز برای سال آینده به بهره‌برداری می‎‌رسد.

تابش ادامه داد: با احداث این واحدهای مسکونی خدمات زیربنایی خوبی به مناطق محروم ارائه شده است و بسیاری از افراد فاقد مسکن از مزایای این واحدهای مسکونی بهره‎مند شدند.

وی همچنین درباره پروژه‌های افتتاحی بنیاد مسکن در کشور در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: در روز گذشته یک‌هزار واحد مسکونی مهر در گلستان به بهره‌برداری رسید.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور همچنین در مورد این پروژه مسکن مهر کاله نیز اضافه کرد: این پروژه بسیار خوب ساخته شده است و زمین آن نیز به متراژ 11 متر مربع توسط پدر شهید رجب‌زاده اهدا شده است.

وی گفت: شرط پدر شهید رجب‌زاده برای اهدای این زمین احداث مسکن برای افراد فاقد مسکن بوده است.

به گزارش فارس، پروژه مسکن 78 واحدی مسکن مهر بهنمیر با اعتبار 250 میلیون ریالی بنیاد مسکن به هر واحد مسکونی، 250 میلیون ریال آورده شخصی متقاضیان در زمین اهدایی پدر شهید رجب‌زاده احداث شده است و در چهارمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری رسیده است.

اشتراک این خبر در :