مديرعامل جمعيت هلال احمر مازندران از ارائه خدمات موردنياز به يكصدهزار گردشگر تابستاني خبرداد.

مهدي ولي پور افزود:از آغاز طرح امدادونجات ساحلي در 13خرداد ماه سال جاري تا كنون، نجاتگران و امدادگران جمعيت هلال احمر استان موفق شدند به بيش از 10 هزار گردشگرساحلي كه در معرض خطر غرق شدن قرار داشتند خدمات موردنياز را ارائه نمايند.

وي گفت:تيم هاي امدادي هلال احمر استان به 4200نفر در محدوده داخل طرح هاي ساماندهي و 6هزارنفر نيز در محدوده خارج از طرح هاي مزبور خدمات امدادي لازم را ارائه نمودند.

ولي پور همچنين گفت: حدود 10هزار نفر نيز با مراجعهحضوريبه پايگاهها و پست هاي ساحلي جمعيت هلال احمر استان خدمات موردنياز را دريافت كردند.

وي خاطرنشان كرد: در مجموع 8800 نفر روز امدادگر و نجاتگر با بكارگيري 2316دستگاه روز خودروي امدادي و آمبولانس در اجراي طرح امدادونجات ساحلي مشاركت دارند.

مديرعامل جمعيت هلال احمر استان با اشاره به اجراي طرح ايمني و سلامت مسافرين به موازات طرح امدادونجات ساحلي ،از سوي معاونت جوانان اين جمعيت گفت:از آغاز اين طرح در 15خرداد سال جاري تا كنون بيش از 70هزارگردشگر با مراجعه به پست هاي جمعيت هلال احمر استان خدمات لازم را دريافت كردند.

وي با اعلام ارائه خدمات موردنياز به 3هزارگردشگر توسط تيمهاي گشت سحاب گفت: توزيع 35هزار بروشور و بسته اطلاع رساني و ارائه مشاوره هاي ايمني و سلامت با هدف كاهش غريق در سواحل از جمله خدمات ارائه شده به گردشگران بوده است.

اشتراک این خبر در :