مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی مازندران در چهارمین جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان مازندران  از تصویب 254 طرح تسهیلاتی برای بانک‌های مازندران در سال جاری خبر داد و گفت:  115 میلیارد تومان از سوی کارگروه تخصصی اشتغال مازندران برای این طرح‌ها مصوب شده است.

علی بابایی کارنامی با بیان اینکه همه مسئولان باید به دنبال ارائه راهکار برای ایجاد فضای جدید کسب و کار در استان باشند، بیان داشت: در این جلسات و کارگروه‌ها باید این‌گونه مسائل حل و فصل شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی مازندران با اعلام گلایه‌مندی از عدم همکاری بانک‌ها در طرح‌های اشتغال‌زایی، اظهار داشت: باید با بانک‌ها جلسات تخصصی برگزار شود.

بابایی با بیان اینکه باید به فکر پیشرفت و افزایش فضای کسب و کار استان باشیم، افزود: ما باید از سلیقه‌ای عمل کردن پرهیز کنیم.

وی به توان تسهیلات‌دهی بانک‌ها در سال 93 اشاره کرد و گفت: در کارگروه تخصصی اشتغال مازندران برای همه بانک‌های استان توان تسهیلاتی تصویب کردیم.

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال مازندران با بیان اینکه برای بانک ملی 7 میلیارد تومان تصویب کردیم، بیان داشت: بانک ملی مازندران سه طرح را در استان پذیرفت.

بابایی با اشاره به اینکه بانک صادرات براساس مصوبه 16 طرح را پذیرفت، اظهار کرد: ما دیگر در زمینه سرمایه در گردش نباید مشکلی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بانک ملت تنها بانکی است که در جلسات کارگروه تخصصی اشتغال استان مازندران شرکت نمی‌کند، افزود: این موضوع را به شخص استاندار کتبی گزارش دادم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه امور اجتماعی مازندران عنوان کرد: 157 طرح سرمایه در گردش با اعتباری حدود 59 میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال‌‌زایی و تسهیلات بانکی در نظر گرفته شد.

اشتراک این خبر در :