درحالیکه طبق اعلام رئیس فدراسیون فوتبال قرار بود تکلیف کارلوس کی‌روش تا پیش از ظهر امروز ( سه‌شنبه ۴ شهریور) مشخص شود اما این مربی پرتغالی به فدراسیون نیامد تا وضعیت همکاری طرفین مبهم باقی بماند.

به گزارش مهر، کارلوس کی‌روش گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی فوتبال ایران، روز دوشنبه و برای انجام مذاکره با علی کفاشیان در محل فدراسیون فوتبال حضور یافت اما نشست آنها به نتیجه نهایی که همان عقد قرارداد رسمی است، منجر نشد.

کارلوس کی‌روش هم در پایان جلسه خود با مسئولان فدراسیون فوتبال اظهار کرد: من و علی کفاشیان بر سر همه مسائل به توافق رسیدیم و تنها امضا قرارداد باقی مانده است. به همین خاطر سه‌شنبه یا برای امضا قرارداد به فدراسیون می‌آیم یا برای خداحافظی.

پس از آن نشست، علی کفاشیان به خبرنگاران گفت: به احتمال ما با کی‌روش به توافقاتی رسیده‌ایم ولی تا سه‌شنبه تکلیف نهایی قرارداد مشخص خواهد شد. البته در چند بند نسبت به فسخ قرارداد نکاتی وجود دارد که باید آنها را در قرارداد جدید ذکر کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنین به این نکته مهم هم اشاره کرد که اگر قرارداد کارلوس کی‌روش روز سه‌شنبه امضا شد که شد و گرنه کار تمام است.

به همین دلیل خبرنگاران رسانه‌های مختلف گروهی از پیش از ظهر امروز سه‌شنبه مقابل در فدراسیون فوتبال منتظر حضور کارلوس کی‌روش در این محل هستند تا وضعیت نهایی این مربی پرتغالی با تیم ملی ایران مشخص شود.

در این شرایط اما تا ساعت 15:15 دقیقه خبری از حضور کی‌روش در محل فدراسیون نشده و علی کفاشیان هم با خبرنگاران گفتگو نکرد، هرچند همچنان امیدواری به حضور این مربی پرتغالی در فدراسیون فوتبال وجود دارد.

اشتراک این خبر در :