شهيدان رجايي و باهنر، اسوه هاي مديريت جهادي هستند
استاندار مازندران در جشنواره شهيد رجايي كه به منظور تجليل از خدمات كارمندان نمونه استان، برگزار شد، هفته ي دولت را فرصتي مغتنم براي بيان عملكردها، فعاليت ها و در ميان نهادن ملاحظات دولت در مسير خدمت رساني با مردم دانست و ياد آور شد: شهيدان رجايي و باهنر، اسوه هاي ماندگار مديريت جهادي هستند.

ربيع فلاح جلودار، خاطر نشان نمود: در اين هفته، كاركنان دولت بايد خود را در آزموني كه مردم براي ارزيابي عملكرد آنان برگزار مي نمايند، بيازمايند و ارزيابي كنند.

وی،  با اشاره به اين كه امروز در مسير توسعه، نقش آفريني كاركنان و مديران دولت و درك وظايف حكومتي از سوي آن ها از اهيت بسياري برخوردار است، عنوان كرد: كارمندان، به عنوان نماد حاكميت در جامعه اند و تجليل از آنان، تقدير از انسان هاي شايسته اي است كه هدف محوري شان، خدمت به مردم و رفع مشكلات آنان و ايجاد آرامش در جامعه است.

استاندار مازندران، دارا بودن تقوا و آراسته بودن كارمند در حكومت اسلامي به اين صفت والا را از اهم ويژگي ها دانست و اظهار داشت: كاركنان و كارگزاران دولت با داشتن تقوي مي توانند خود را از هر انحرافي مصون بدارند.

مقام عالي دولت در مازندران، كارداني و تخصص را از ديگر ويژگي هاي يك كارمند در دولت و حكومت اسلامي توصيف كرد و بيان داشت: تخصص و تعهد به عنوان دو بال براي ايفاي نقش و وظيفه اداري، در دستگاه هاي اجرايي و تقويت فعاليت هاي دانش بنيان بايد مورد توجه جدي قرار گيرد.

استاندار مازندران، برخورداري از شرح صدر و و مردم دوستي را از خصايل مهم يك كارمند دانست و تصريح كرد: كارمندان بايد مشكلات مردم را به خوبي درك كنند و اربابان رجوع را جزو خانواده خود به شمار آورند و به آنان عشق بورزند.

وي افزود: نبايد كار مردم را درگير كارشناسي هاي فني و پيچيده كرد و تا جايي كه به قوانين و مقررات لطمه وارد نشود، از راه هاي ميان بر به حل مشكلات آنان اهتمام نمود.

فلاح، فرصت خدمت به مردم را فرصتي ارزشمند توصيف كرد و خاطر نشان نمود: كارگزاران بايد به ميان مردم بروند و مشكلات مردم را از نزديك ملاحظه و درك كنند و از مسايل و مشكلات كساني كه به راحتي به آنان دسترسي ندارند، اطلاع حاصل نمايند.

استاندار، گفت: حفظ كرامت و منزلت مردم و رعايت عدل و انصاف در برخورد با آنان بايد در راس برنامه هاي ادارات باشد، چرا كه مردم ولي نعمتان ما هستند و دولت تدبير و اميد در اين خصوص اهتمام و تاكيد ويژه اي دارد.

نماينده عالي دولت در استان، در بخش ديگري از سخنان خود، با اشاره به اين كه امروز همه ما بايد پاسخ گوي مسايل استان در بخش هاي مختلف باشيم و با تلاش و هم دلي، موانع توسعه استان را از پيش رو برداريم، گفت: بنده در مسير اعتلاي مازندران با خداي خود عهد بسته ام و با اتكا به لطف خداوند سبحان، هيچ مانعي در اين راه نمي بينم.

وي، خاطر نشان كرد: در قاموس توسعه و شكوفايي استان، واژه اي با عنوان نمي شود، وجود ندارد.

در اين مراسم با حضور استاندار، معاونين استاندار، برخي فرمانداران و مديران كل دستگاه هاي اجرايي، از تلاش 61 نفر از كارمندان نمونه مازندران با اهدا لوح سپاس، تجليل به عمل آمد.

 

اشتراک این خبر در :