فرماندار ساری گفت: ۱۶ خانه بهداشت در مرکز استان مازندران ساخته می‌شود.
جواد واحدی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه توسعه شبکه جهت تقویت شبکه شرق ساری ، پروژه احداث پل در حسین آباد، پروژه احداث ساختمان دهیاری در گله کلا سفلی از جمله طرح های افتتاحی ساری در هفته دولت است.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در نکوداشت هفته دولت و تبیین سیاست‌ها و اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان اهتمام کافی داشته باشند.

واحدی گفت: در هفته دولت برنامه‌هایی از قبیل افتتاح پروژه‌ها، ارائه خدمات رایگان به مردم، دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرا می‌شود.

وی بیان کرد: هفته دولت پاسداشت یادآور معماران خدمتگزاری انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر بوده و مدیران ما وارثان مسئولیتی هستند که این شهیدان ایثارگر و با اخلاص در خدمت بی منت به مردم به‌جای گذاشتند.

واحدی با اشاره به اینکه هفته دولت، بهترین فرصت برای به تصویر کشیدن خدمات دولت است و بنا به ضرورت اطلاع رسانی در مورد نحوه عملکرد دولت تدبیر و امید با وجود شرایط خاص و فشار تحریم ها و بدون پشتوانه مالی، افزود: رویکرد دولت برمبنای اتمام پروژه های نیمه تمام بوده و در هفته دولت در شهرستان ساری بیش از 53 پروژه عمرانی و زیربنایی افتتاح و کلنگ زنی می شود.

فرماندار مرکز استان، تعداد پروژه های قابل افتتاح را 34 پروژه با اعتبار سه هزار و 177 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تعداد پروژه های عمرانی افتتاحی 28 پروژه با رقم اعتباری 107 میلیارد ریال و پروژه های تولیدی افتتاحی با شش پروژه اشتغالزایی 670 نفر با رقم اعتباری سه هزار و 70 ریال است.

اشتراک این خبر در :