مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی 13 شهرداری مازندران خبر داد.

کیاپرس به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، احمد مظفری از آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی 13 شهرداری مازندران خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی 13 شهرداری مازندران

وی گفت: استانداری مازندران برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز شهرداری‌های شهرهای تازه‌ تاسیس استان از محل سهمیه استخدامی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با مجوز معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری تعدادی از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های تخصصی، آزمون عملی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی برای خدمت استخدام می‌کند.

مظفری تصریح کرد: داشتن حداقل سن 20 سال تمام و حداکثر 35 سال تمام، دارابودن کارت پایان خدمت وظیفه یا معافیت قانونی برای مردان، داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کار، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی پیش‌بینی شده در جدول شرایط احراز رشته‌های شغلی از جمله شرایط عمومی داوطلبان استخدامی است.

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی آزمون استخدامی مازندران گفت: داوطلبان می‌توانند تنها در یک رشته شغلی و در شهرهای مختلف استان به ترتیب اولویتی (حداکثر سه اولویت) که در هنگام ثبت‌نام اعلام می‌کنند از طریق سایت استانداری مازندران به آدرس (www.ostan-mz.ir) به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند.

مظفری تاکید کرد: داوطلبان این آزمون استخدامی تا ساعت 24 روز یک‌شنبه 9 شهریور ماه امسال می‌توانند با مراجعه به سایت استانداری مازندران نسبت به ثبت‌نام و ارسال مدارک اقدام کنند.

وی زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی را 16 شهریور ماه 93 از طریق وب سایت استانداری مازندران اعلام کرد.

مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران تاکید کرد: زمان برگزاری آزمون روز جمعه 21 شهریورماه امسال راس ساعت 8:30 صبح بوده و محل برگزاری آزمون بر روی کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان درج می‌شود. آزمون تخصصی در هر رشته شغلی به صورت چهار گزینه‌ای به تعداد 120 سؤال به صورت کاربردی و تخصصی در حوزه رشته شغلی مربوط با احتساب نمره منفی با سقف 100 امتیاز است.

این مسئول تاکید کرد: در این مرحله از آزمون استخدامی تعداد 69 نفر برای پست‌های سازمانی 12 شهرداری جدید‌التاسیس ارطه، پول، زرگرمحله، فریم، کوهی‌خیل، گلوگاه بندپی، مرزی‌کلا، گتاب، هچیرود، کجور، امامزاده عبدالله (ع) و هادی‌شهر استخدام می‌شوند.

مظفری در پایان یادآور شد: داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر در مورد شرایط عمومی و اختصاصی و رشته‌های مورد نیاز و سهمیه اختصاصی به شهرداری‌ها می‌توانند به سایت استانداری مازندران و یا روزنامه‌های مازندران مراجعه کنند.

اشتراک این خبر در :