فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی‎آبادکتول با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۱۰نفر دیش و رسیورهای خود را داوطلبانه تحویل داده‏‌اند، گفت: در قبال هر دستگاه ماهواره‏ای که دریافت کرده‌ایم، یک دستگاه گیرنده دیجیتال تحویل داده‎ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد قربان‎پور در جلسه شورای اداری شهرستان علی‏آبادکتول اظهار داشت: هر ماهواره پرچمی از اسرائیل غاصب است که بر پشت بام خانه‌ها قرار گرفته است.برای جلوگیری از برنامه‏‌های این ابزار صیهونیستی، باید این پرچم اسرائیل به پایین کشیده شود.

وی ادامه داد: 162 شبکه ماهواره‎ای به زبان فارسی برنامه دارند که این موضوع نشان از برنامه‎ریزی دشمنان برای نفوذ در خانواده‎های ایرانی دارد.

قربان‌پور با بیان اینکه ما در حال جنگ با استکبار جهانی هستیم، اظهار داشت: استکبار جهانی در راه مبارزه با ما هرگز از پای ننشسته و دست از اهداف پلید خود برنداشته است.

وی افزود: دشمنان نظام هر روز با شیوه و حرکتی جدید برای دشمنی با این مرزو بوم و نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنی خود را سال‌هاست آغاز کرده‏‌اند و با شیوه‎های متنوع به پیش می‎روند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی‏‌آبادکتول خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از راه‏های زیادی به جنگ با ما برخاسته است، اما یکی از آلات جنگی و راه‎هایی که در پیش گرفته است جنگ فرهنگی است که از طریق رسانه‎ها آن را دنبال می‌کند.

قربان‎پور تصریح کرد: ماهواره بهترین وسیله و ابزار دشمنان برای پیش‌برد اهداف پلیدشان به شمار می‎رود.

وی با تاکید بر افزایش روزافزون شبکه‎های فارسی زبان ماهواره‎ای تاکید کرد: تهیه و اجرای این برنامه‎ها، هزینه‌‏های بسیار بالایی دارد که دشمنان اسلام و نظام نه از سر دلسوزی بلکه این «دجال‏واره‌‏ها» را از روی اهداف و مقاصد برنامه‎ریزی شده‎ای برای ما به وجود آورده‏اند.

قربان‎پور اضافه کرد: ماهواره با برنامه‌‏های مخربی که دارند، عامل دست استکبار است و ملت ولایت‏مدار و شهیدپرور ما باید از این موضوع آگاه باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج علی‌‏آبادکتول با بیان اینکه تاکنون بیش از 110 نفر دیش و رسیورهای خود را در شهرستان علی‏‌آبادکتول با اعلام انزجار از این دستگاه استکباری تحویل داده‏‌اند، گفت: ما در اجرای این طرح در قبال هر دستگاه ماهواره‌‏ای که تحویل داده‌اند، یک دستگاه گیرنده دیجیتال تحویل داده‎ایم و در حال حاضر افزون بر 100 نفر دیگر نیز اعلام آمادگی کرده‎اند.

قربان‎پور در ادامه از مردم خواست تا با اندیشیدن به ماهیت این ماهواره‌‏ها و استفاده نکردن از این وسیله ناسالم، جامعه و خانواده خود را از خطرات آن ایمن نگه دارند.

اشتراک این خبر در :