خبرگزاری فارس: طناب دار بر گردن مردی که برادر، داماد و همسرش را به قتل رساند

سحرگاه امروز حکم اعدام  یک قاتل با حضور مردم در امام زاده یحیی ساری به اجرا در آمد

حکم اعدام مرد قاتل که در سال ۹۲در یک نزاع و درگیری خانوادگی  برادرو پسر عمو و همسر خود رابه قتل رساند با حضور مراجع قضایی و انتظامی درملاء عام  به مرحله اجرا درآمد.

حجه الاسلام جعفری دادستان مرکز استان در باره اجرای این حکم گفت: در تاریخ ۲۸/۱/۹۲در یک نزاع و درگیری خانوادگی بین محکوم علیه و برادر و پسر عمویش متاسفانه محکوم علیه (سهیل .ر) با ضربات چاقو برادرش وپسر عموی خودش را به قتل رساند که پرونده با صدور قرار مجرمیت و کیفر خواست جهت رسیدگی به شعبه دوم دادگاه کیفری استان ارجاع و محکوم علیه با صدور قرار  بازداشت موقت به زندان ساری منتقل شد .

این مقام قضایی ادامه داد: در حین رسیدگی به این پرونده در تاریخ ۲۴/۹/۹۲ همسر محکوم علیه مقوله درخواست ملاقات شرعی با همسرش را نمود که متاسفانه محکوم علیه در ملاقات شرعی و خصوصی در اطاق مخصوص در داخل زندان همسرش را نیز به قتل رساند وپرونده با قرار مجرمیت و کیفر خواست جهت رسیدگی به شعبه دوم کیفری استان ارجاع و پس از تشکیل جلسات محاکماتی حکم قصاص نفس محکوم علیه به جرم سه فقره قتل عمدی به سه بار قصاص محکوم شده بود صبح امروز در محوطه امام زاده یحیی ساری به اجرا در آمد.

 شرح ماجرای قتل ها:

قتل در بازار
سهیل ۲۶ ساله در جریان درگیری خونینی در بازار روز ساری، برادر ۳۰ ساله و پسرعموی ۲۹ ساله اش را که تره‌بار فروشی داشتند به قتل رساند.ساعت ۸/۵ شب چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه سال گذشته بود که غرفه داران و رهگذران در بازار دیدند سهیل و قربانیانش درباره چگونگی بساط کردن میوه و تره‌بارشان با هم دچار اختلاف شده‌اند و ناگهان سهیل در حالی که دو چاقوی بلند در دستانش داشت ابتدا برادر ۳۰ ساله اش به‌ نام سعید را مورد حمله قرار داد و با وارد آوردن ضربات کارد وی را نقش بر زمین کرد و وقتی پسر عمویش که مجتبی نام داشت برای میانجیگری جلو رفته وی را نیز هدف قرار داده است.خیلی زود پس از وقوع این دو جنایت، سهیل از سوی مأموران پلیس آگاهی ساری بازداشت شد و پس از بازجویی در دادسرای ساری با صدور قرار مجرمیت، پرونده‌اش برای محاکمه به دادگاه کیفری استان مازندران فرستاده شد.به‌گزارش خبرنگار ما روند رسیدگی به پرونده به‌گونه‌ای بود که احتمال صدور حکم قصاص برای این قاتل وجود داشت، قرار شد دوشنبه ۲۵ آذرماه وی برای دفاع از خود در برابر قاضی جنایی بایستد.

ملاقات در زندان
نوعروس که با تماس تلفنی شوهرش به زندان فرا خوانده شده بود تا با هم ملاقات حضوری داشته باشند صبح یکشنبه ۲۴ آذرماه، غذایی تهیه کرد و به ملاقات سهیل رفت. وقتی با اتمام ساعت ملاقات در سلول خصوصی مأمور زندان متوجه شد زن جوان هنوز از اتاق بیرون نیامده است نگران شده و ضرباتی را به در زد. دقایقی بعد مرد زندانی در حالی که پریشان و مضطرب بود در را به روی زندانبان باز کرد و گفت همسرش را کشته است.بلافاصله همهمه‌ای در زندان به پا شد و مسئولان به همراه پزشکان خود را بالای سر جسد نوعروس رساندند، کار از کار گذشته بود و این زن از سوی شوهر جنایتکارش خفه شده و به کام مرگ فرورفته بود. با مخابره این جنایت به بازپرس ویژه قتل با دستور قضایی جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت و همزمان سهیل برای بازجویی و رازگشایی از انگیزه‌اش در قتل نوعروس در اختیار تیمی از پلیس جنایی قرار گرفت.

این حکم باحضور دادستان مرکز استان حجت الاسلام جعفری در محوطه امامزاده یحیی (ع) ساری (به دلیل نزدیکی به محل وقوع قتل ها) با نظم و آرامش  و حضور موثر پلیس انجام شد.

 

اشتراک این خبر در :