پيام مشترك نماينده ولي فقيه در استان و استاندارمازندران به مناسبت هفته دولت
به مناسبت فرا رسيدن هفته دولت پيام مشتركي از سوي نماينده ولي فقيه در استان و استاندار مازندران صادر شد كه متن اين پيام به شرح زير است :

هفته نخست شهريورماه در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبین مجاهدت و ایثارگری فرزندان راستین امت و احیاء کنندگان حکومت الهی انبیاء است.
این روزها تداعی کننده روزهای پرافتخار ناشی از خدمتگزاری شهیدان سرافراز و صدیقی همچون رجایی و باهنر است و نامگذاری سالگرد شهادت این عزیزان به نام هفته دولت، ارج نهادن به مقام شامخ آنان و تلاش و کوشش مضاعف برای خدمت شایسته و بی منت به مردم فهیم ایران اسلامی و حرکت به سوی اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
هفته مبارک دولت در واقع هفته اقتدار و سرافرازی دولتمردانی است که با حمایت و پشتیبانی میلیون ها انسان عاشق و دلداده نظام به کرسی خدمت رسانی تکیه زده و هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام الهی و قانونی و ایجاد جامعه ای سراسر شور و نشاط و اميد و نیز خدمتی جز خدمت بی منت ندارند.
اينك كه در يك سالگي دولت يازدهم قرار داريم، بی ترديد این هفته فرصت مغتنمی است تا دستاوردها و اقدامات اساسی اين دولت در عرصه های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و بين المللي و به ویژه در سطح استان ولايتمدار مازندران به تصویر در آمده  و زمینه آگاهی مردم شریف و عزیز استان نسبت به ثمرات و تلاش خادمانشان فراهم گردد.
الحمدلله در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي نامگذاری شد، شاهد اقدامات شايسته و جهادي دولت تدبير و اميد در مسائل اقتصادي و فرهنگي مي باشيم كه كاهش قابل توجه تورم و تلاش دولت براي خروج كشور از ركود، از جمله اين برنامه هاست.
اينجانبان ضمن گرامیداشت هفته دولت و پاسداشت یاد و خاطره دو اسوه علم و تقوی، شهیدان رجایی و باهنر و تبریک به تلاشگرانی که صادقانه و عاشقانه و با همت  و بی منت در مسیر خدمت به ملت تلاش می نمایند، خدای سبحان را شاکريم که توفیق خدمت در مسیر عزت به مردم شهید پرور استان مازندران را به ما ارزانی داشت.
هم چنين براي جناب آقاي دكتر روحاني، رييس جمهور محترم و همه دولتمردان خدوم و دلسوز دولت تدبير و اميد در مسير تلاش براي تعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي و نيل به اهداف بلند انقلاب كه چيزي جز سعادت و بهروزي ملت شريف ايران نيست، آرزوي توفيق و سربلندي داريم.

نورالله طبرسي نماينده ولي فقيه در مازندران و امام جمعه ساري /  ربيع فلاح جلودار   استاندار مازندران

اشتراک این خبر در :